اخبار فناوری

خرید هدست ویژن پرو نیاز به وقت قبلی دارد و تنها در فروشگاه‌های اپل به‌فروش می‌رسد

هدست Vision Pro اپل قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود، اما این جدول زمانی دقیقاً به این معنی نیست که این شرکت آزاد خواهد بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی دستگاه‌های خود را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی عرضه کند. طبق یک گزارش جدید، گفته می‌شود که فروش هدست ویژن پرو یک فرآیند بسیار پیچیده است و مشتریان برای خرید آن باید وقت قبلی رزرو کرده و با حضور در فروشگاه‌های اپل، اسکن چهره شوند.

خرید هدست ویژن پرو اپل

پیش از این گزارش شده بود که راه‌اندازی هدست ویژن پرو مشابه نسل اول اپل واچ خواهد بود، جایی که مشتریان باید وقت قبلی رزرو کرده تا مالکیت دستگاه را به‌دست آورند. حال، بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل قصد دارد بخشی از هر یک از فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در ایالات‌متحده به غرفه‌های اختصاصی تبدیل کند که به مشتریان در اولین پذیرش هدست‌های این شرکت خدمت می‌کنند. با توجه به پیچیدگی‌های این محصول، اپل به‌سادگی نمی‌تواند اقدام به ذخیره و فروش صدها دستگاه از اولین هدست خود کند.

همچنین در طول این فرایند یک منطقه اختصاصی برای اسکن سر کاربر و اندازه‌گیری‌های مناسب وجود خواهد داشت و درعین‌حال در مورد نیاز به لنزهای تجویزی نیز بحث خواهد شد که گفته می‌شود قیمت هر جفت آن تا 600 دلار است. برای ساده‌تر کردن اندازه‌گیری‌های صحیح کاربر، اپل درحال توسعه یک برنامه آیفون است که قبل از خرید دستگاه، سر فرد را اسکن می‌کند. لازم‌به‌ذکر است که تغییرات فیزیکی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی تنها در بزرگترین فروشگاه‌های موجود در نیویورک و لس‌آنجلس اعمال خواهد شد.

خرید هدست ویژن پرو اپل

خرید هدست ویژن پرو اپل

در این گزارش اشاره‌ای نشده است که چه مدت طول می‌کشد تا اپل این تغییرات را در سایر فروشگاه‌های خود در ایالات‌متحده نیز اعمال کند. گفته می‌شود که Apple Vision Pro در اوایل سال 2024 در فروشگاه آنلاین این شرکت نیز فروخته می‌شود، اما تاکنون هیچ ایده‌ای برای دور زدن مشکل اندازه‌گیری‌ها مطرح نشده است، بنابراین به‌احتمال‌زیاد مشتریان باید قبل از ثبت سفارش از ابعاد سر و صورت خود آگاه باشند. در مورد فروشندگان شخص ثالث، این هدست حداقل تا سال 2025 به آن‌ها ارسال نمی‌شود و وقتی صحبت از فروش واحدهای خارج از ایالات‌متحده نیز به‌میان می‌آید، ویژن پرو تا انتهای سال 2024 در دسترس بازار بین‌المللی نخواهد بود.

در آینده، اپل ممکن است سربندهایی با قابلیت تنظیم آسان بسازد که نیازی به اندازه‌گیری دقیق سر نباشد و بتوان آن‌ها را در لحظه تغییر داد. این بدان معناست که هدست‌های واقعیت افزوده آینده نیازی به سیستم‌های رزرو وقت قبلی ندارند که مطمئن هستیم پیاده‌سازی آن‌ها دردسرهای زیادی برای اپل دارد.

نظر شما پیرامون فرایند پیچیده خرید هدست ویژن پرو اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/08/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا