اخبار فناوری

قیمت پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو به همراه مشخصات کلیدی این دو گوشی فاش شد

سری پیکسل ۸ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی خواهد شد. شایعات زیادی درباره این تلفن های هوشمند منتشر شده است. گزارش ها حاکی از افزایش قیمت در قاره اروپا است. هم اکنون اما قیمت پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شده و مشخصات کلیدی این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت سری پیکسل ۸ در بازار های آمریکا و انگلیس فاش شد + به همراه قیمت Pixel Watch 2

قیمت پیکسل ۸ از ۶۹۹ پوند/ ۶۹۹ دلار آغاز خواهد شد. نسخه پایه این تلفن هوشمند به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. ادعا شده که Pixel 8 Pro در بریتانیا ۹۹۹ پوند قیمت خواهد داشت. این تلفن هوشمند در بازار آمریکا اما با صفحه نمایش LTPO OLED جدید خود تنها ۸۹۹ دلار قیمت دارد. ساعت هوشمند Pixel Watch 2 نیز در راه است. شایعاتی درباره این محصول منتشر شده است. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب و حسگر سنجش اکسیژن (SpO2) خواهد بود. ساعت هوشمند مذکور از گواهینامه IP68 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. پیکسل واچ ۲ با قیمت ۳۴۹ پوند راهی بازار خواهد شد.

قیمت Pixel 8 و Pixel 8 Pro

گوشی هوشمند Pixel 8 نسبت به نسل قبل پیشرفت کمی داشته است. تغییر اصلی، مربوط به تراشه Tensor G3 می‌شود. پیکسل ۸ از تراشه مذکور برخوردار بوده و همین موضوع باعث قدرت پردازش بهتر می‌شود. سنسور دوربین سلفی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو تغییر کرده و هم اکنون، به جای سنسور ۱۰.۸ مگاپیکسلی از یک سنسور ۱۰.۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. Pixel 7 Pro دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بود. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، پیکسل ۸ پرو اما از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اولترا واید برخوردار است. البته که پیکسل ۸ همچنان از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض استفاده خواهد کرد. نسخه ای از Pixel 8 Pro با رنگ آبی راهی بازار می‌شود.

رندر های رسمی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جزئیات طراحی این سری را فاش کرد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/25/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا