اخبار فناوری

طراحی و مشخصات Redmi A3 به بیرون درز کرد: نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه مدیاتک

مشخصات و رندر های Redmi A3 فاش شده است. این تلفن هوشمند آینده شیائومی به عنوان جانشین Redmi A2 راهی بازار خواهد شد و به تراشه مدیاتک مجهز است. رندر های فاش شده نشان می‌دهند که این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و سبز به دست کاربران خواهد رسید. پوستر تبلیغاتی ردمی A3 به بیرون درز کرده که طراحی قاب پشتی آن را نشان می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی Redmi A3 با طراحی متفاوت از راه می‌رسد

قرار است که ردمی A3 نسبت به نسل قبلی خود، تغییرات اساسی در بخش طراحی داشته باشد. هم اکنون می‌دانیم که ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند، طراحی دایره‌ای شکل (مشابه آنچه که در سری Realme 11 Pro دیده‌ایم) خواهد داشت.

این گوشی آینده سری A برند ردمی به یک صفحه نمایش ۶.۷۱ LCD اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی، تاچ سمپلینگ ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی مجهز می‌شود. صفحه نمایش Redmi A3 نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و توسط شیشه گوریلا گلس محافظت خواهد شد. استفاده از نمایشگر ۹۰ هرتزی، یکی از بزرگترین تغییرات این دستگاه نسبت به نسل قبل است.

پوستر تبلیغاتی ردمی A3

به سراغ مشخصات دوربین Redmi A3 می‌رویم. این دستگاه در این بخش نیز بهبود هایی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Redmi A3 وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

این تلفن هوشمند مقرون به صرفه به باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا سایر مشخصات این دستگاه همانند نسل قبل خواهد بود.

ردمی A3 با ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی، به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC 5.1 به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ (نسخه Go) برخوردار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های Redmi A3 می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، GPS، Glonass، BeiDou و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه 4G اشاره کرد. این دستگاه وزن ۱۹۲ گرمی داشته و دارای ابعاد ۹.۰۹ در ۱۶۴.۹ در ۷۶.۷۵ میلی‌متر خواهد بود.

گوشی‌های ارزان شیائومی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس معرفی شدند

با توجه به مشخصات و طراحی فاش شده نظر شما درباره ردمی A3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/04/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-redmi-a3-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/

Updated: 2024-02-17 09:24:32

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا