اخبار فناوری

قیمت، مشخصات و تاریخ رونمایی سری شیائومی 13T فاش شد

شایعات اخیر، بسیاری از جزئیات Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro را فاش کرده است. گفته می‌شود که این دو تلفن هوشمند در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهند شد. با توجه به مشخصات فاش شده، این دو دستگاه قیمت بالایی خواهند داشت. هم اکنون، قیمت سری شیائومی 13T نیز به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری شیائومی 13T دهم شهریور ماه معرفی خواهد شد

هفته ها از عرضه جهانی شیائومی ۱۳ اولترا می‌گذرد. به نظر می‌رسد که این کمپانی خود را آماده می‌کند تا گوشی های هوشمند پریمیوم جدیدی را راهی بازار جهانی کند. احتمالا شیائومی ۱۳ تی و برادر گران قیمت تَر اش، شیائومی ۱۳ تی پرو، در راه هستند. افشاگر معروف اطلاعات یعنی SnoopyTech، با انتشار پستی در توییتر ادعا می‌کند که نسخه استاندارد سری Xiaomi 13T دارای نمایشگر AMOLED ۱۴۴ هرتزی بوده و ظرفیت باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای این دستگاه، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

توییت SnoopyTech

شیائومی ۱۳ تی پرو همانند نسخه استاندارد از صفحه نمایش AMOLED ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده و باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری دارد. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند اما دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. آداپتور این تلفن هوشمند توان ۱۲۰ واتی خواهد داشت. دوربین های سری Xiaomi 13T با همکاری لایکا توسعه یافته است.

Xiaomi 12T

شیائومی ۱۳ تی با یک تراشه پرچمدار ۴ نانومتری فهرست شده است. همان طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، نسخه پرو این دستگاه نیز از یک تراشه قدرتمند ۴ نانومتری برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که هر دو (یا یکی از این گوشی ها) به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهند شد. البته لازم به ذکر است که Snapdragon 8 Plus Gen 1 و مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰، گزینه های محتمل تری به نظر می‌رسند. هر دو این تلفن های هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهند بود.

قیمت این گوشی های آینده شیائومی بیشتر از نسل قبل خواهد بود

گفته می‌شود که شیائومی ۱۳ تی و ۱۳ تی پرو در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) رونمایی می‌شوند. خوشبختانه آداپتور شارژ نیز در جعبه این های هوشمند وجود خواهد داشت‌. همان طور که در ابتدا اشاره شد، قیمت سری شیائومی 13T فاش شده است. گفته می‌شود که نسخه استاندارد این سری با قیمت ۵۹۹ پوند (۷۶۱ دلار) در انگلستان عرضه خواهد شد. Xiaomi 13T Pro با قیمت ۷۹۹ پوند (۱,۰۱۶ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Xiaomi 12T با قیمت ۵۴۹ پوند (معادل ۶۹۸ دلار) در انگلستان عرضه شده بود.

شماتیک طراحی شیائومی 13T Pro لو رفت

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری شیائومی ۱۳ تی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/27/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%D8%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا