اخبار فناوری

به روز رسانی PUBG Mobile 2.2. از نقشه Nusa تا مد جدید Gear Front

با ظهور می توان گفت بازی های بتل رویال در صنعت بازی های ویدیویی، اکثر بازیکنان و فعالان این صنعت جذب این گونه بازی ها شدند. اما تجربه ثابت کرده است که هرجا افراد زیادی جمع می شوند هزاران مشکل و نکته از آنجا بیرون می آید که حل آنها نیازمند تلاش فراوان است. با تمام این اجراها، بالاخره بازی محبوب بتل رویال PUBG Mobile به روز شد و سازندگان سعی دارند بیشتر طرفداران خود را شگفت زده کنند.

شما خواننده عزیز که وقت گذاشتید و این مقاله را خواندید جزو بازیکنان و هواداران بزرگ هستید بازی موبایل پاب جی آیا شما و می خواهید بدانید که توسعه دهندگان در به روز رسانی جدید چه کرده اند؟

آپدیت جدید PUBG Mobile چه ویژگی هایی دارد؟

در جدیدترین آپدیت این بازی سازندگان تغییرات بسیار خوبی در بازی ایجاد کرده اند که مطمئنا باعث محبوبیت بیشتر آن در بین طرفداران خواهد شد. در این آپدیت ما شاهد انواع سلاح ها و وسایل نقلیه جدید و همچنین یک نقشه کاملا جدید هستیم که همه آنها شگفت انگیز هستند. اگر بخواهم در مورد این تغییرات مفصل صحبت کنم، باید توضیح را به دو قسمت تقسیم کنم، نه سیخ و نه گریل!

اولین نقشه جدیدی به نام Nusa به بازی اضافه شده است که شبیه مناطق استوایی است. این نقشه 1×1 کیلومتر مناظر زیبا و منابع زیادی برای لذت بردن از مسابقات کوتاه و سریع ارائه می دهد!

دومین یک مد جدید به نام Gear Front وجود دارد که شما را به 8 نوع مهارت برای یک نبرد نفس گیر مجهز می کند. علاوه بر این، این مد دارای یک منطقه با مضمون قرون وسطایی برای کاوش، غارت و مبارزه است. اما به طور کلی، اگر به دنبال چیزی سرگرم کننده و چالش برانگیز هستید، دوباره بازی موبایل پاب جی ارزششو داره.

نقشه نوسا چه ویژگی هایی دارد؟

نقشه Nusa در به‌روزرسانی جدید موبایل PUBG

نقشه Nusa در به‌روزرسانی جدید موبایل PUBG

نقشه Nusa مکانیک جدیدی به نام Super Recall را معرفی می‌کند که به موجب آن بازیکنانی که زودتر حذف می‌شوند، اجازه دارند در صورتی که هم تیمی‌هایشان زنده هستند، دوباره به مسابقه بپیوندند. البته، کسانی که به صورت انفرادی بازی می کنند، به طور خودکار بازپخش می شوند. جالب اینجاست که نقشه جدید شامل تعدادی راه های جدید برای حرکت سریع است، از زیپ لاین های پراکنده در سراسر نقشه گرفته تا آسانسور در ساختمان چند طبقه در شهر تلپاک، که همگی به شما کمک می کنند تا به سرعت در قسمت های مختلف نقشه حرکت کنید. این نقشه کوچکتر از نقشه Livik خواهد بود که از 32 بازیکن و 8 دقیقه گیم پلی پشتیبانی می کند.

نقشه Nusa همچنین دارای سلاح های جدیدی مانند کمان ضربدری تاکتیکی NS2000 و شاتگان خواهد بود. بازیکنان می توانند Quad را برانند که یک وسیله تاکتیکی 2 نفره فوق العاده است که می تواند قدرت مانور زیادی به آنها بدهد. البته در این آپدیت آپدیت هایی برای نقشه ارانجل وجود داشت. این به روز رسانی شامل یک سیستم آب و هوای جدید است. علاوه بر این، به روز رسانی ساختاری در چندین زمینه تجربه جدیدی را به شما می دهد!

روند جدید دنده جلو این چه کاری برای ما دارد؟

مد جدید Gear Front دارای هشت مهارت است.

مد جدید Gear Front دارای هشت مهارت است.

در آپدیت جدید PUBG، این ماد جدید با 8 مهارت جدید میزبان شما خواهد بود. همانطور که ممکن است بدانید یا ندانید، با این مهارت های جدید، بازیکنان می توانند تاکتیک ها و رویکردهای جدیدی را اتخاذ کنند که منجر به گیم پلی جدید می شود. پس با این حساب در نهایت چه کسی برتر خواهد بود یا چه کسی بهترین است؟ پیچیده، اما جذاب خواهد بود. این 8 مهارت جدید عبارتند از:

  • • Game Area Scan: این مهارت به شما امکان می دهد منطقه بعدی بازی را در نقشه کوچک پیدا کنید.
  • • Aerial Vehicle Drop: با استفاده از این مهارت می توانید هر زمان که بخواهید وسیله نقلیه ای را از آسمان تهیه کنید.
  • • Supply Scan: این مهارت می تواند موارد پیشرفته نزدیک شما را به مدت 15 ثانیه اسکن و پیدا کند.
  • • Gliding Doll: زمانی که در هوا هستید، می توانید با زدن دکمه پرش با این مهارت چتر نجات خود را به عروسک تبدیل کنید و تحرک خود را در هوا افزایش دهید.
  • • بازار سیاه: با این مهارت، صفحه موبایل را لمس کنید، نگه دارید و انگشت خود را بکشید تا یک بازار سیاه برای خریدهای سریع احضار شود.
  • • Trace: با این مهارت می توانید دشمنان خود را با شلیک و ضربه ردیابی و پیدا کنید.
  • • کوله پشتی خوش شانس: این مهارت اقلام موجود در کوله پشتی را به صورت تصادفی به وسایل دیگر تبدیل می کند. این همچنین بار پیش فرض کوله پشتی را افزایش می دهد.
  • • دود شفابخش: می توانید از این مهارت برای ریختن معجون خاصی استفاده کنید که دود ایجاد می کند و می تواند سلامت و انرژی را بازگرداند.

بهبود در قسمت های دیگر

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم، بازی هیچ تغییر عمده ای را شامل نمی شود به جز اضافه شدن نقشه جدید Nusa، مد جدید Gear Front که شامل 8 مهارت جدید و سلاح های جدید است. البته آپدیت جدید چندان خشک و خالی نخواهد بود. زیرا بهبودهایی در بخش‌های Security، Base Experience، Combat، Inventory UI و Shop UI انجام شده است که کیفیت تجربه کاربری ما را افزایش می‌دهد. به همین دلیل باید بگویم که آپدیت 2.2 هیچ وقت یک تغییر جزئی محسوب نمی شود و تجربه جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

نتیجه

همانطور که می دانید تغییرات بازی بسیار کوچک و بزرگ است و ما و دوستانمان در مجله بازار سعی کرده ایم آنها را در قالب یک مقاله فشرده به شما با وضوح بیشتری ارائه کنیم. البته هنوز بسیاری از ویژگی های جدید وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید تا بتوانید از آنها برای افزایش کارایی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای اجرای بازی باید آپدیت را دانلود کنید و این یک قانون در بازی های آنلاین است. PUBG Mobile هم اکنون برای اندروید در دسترس است و می توانید با دانلود آن از تجربه جدید خود لذت ببرید.

منبع: https://mag.cafebazaar.ir/pubg-mobile-update-2-2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا