اخبار فناوری

قابلیت جدید واتس اپ الهام گرفته از تلگرام است

پیام رسان اگرچه واتس اپ نمی تواند در بین رقبای خود عنوان «تعطیرپذیرترین» را داشته باشد، اما قطعاً به راحتی عنوان «پرکاربردترین» را از آن خود می کند. تلگرام یکی از تواناترین و بهترین نمونه ها در این زمینه است و واتساپ در تلاش است تا به آن نزدیک شود. به تازگی شنیده ایم که قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام الگوبرداری شده است.

قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام

با توجه به WABetaInfo، WhatsApp به زودی عرضه می شود پین کردن پیام در چت اضافه می کند که یکی از ویژگی های مفید تلگرام است. آخرین نسخه بتای WhatsApp برای اندروید 2.23.3.17 در فروشگاه Play Android موجود است و قابلیت پین کردن پیام را آزمایش می کند. اگر پیامی پین شده باشد و گیرنده نسخه قدیمی‌تری از برنامه داشته باشد، از کاربر می‌خواهد برای مشاهده و پین کردن پیام‌ها، به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود.

پین کردن پیام در واتس اپ

پین کردن پیام در واتس اپ

پین کردن پیام به کاربران این امکان را می دهد که یک پیام را به بالای یک چت پین کنند. این ویژگی به ویژه در چت های گروهی که در آن انتقال اطلاعات به همه اعضا مهم است مفید است. اگرچه این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما به زودی برای همه کاربران واتس اپ عرضه خواهد شد.

برای کسانی که می خواهند این ویژگی و سایر ویژگی های جدید را قبل از عموم مردم امتحان کنند. توصیه می شود در برنامه بتا WhatsApp ثبت نام کنید.

واتس اپ همچنان به ارائه ویژگی های مفید جدید به کاربران خود ادامه می دهد. به تازگی به روز رسانی وضعیت واتس اپ همچنین شاهد بودیم که حداکثر تعداد عکس‌های قابل آپلود در یک بار از 50 به بیش از 100 افزایش یافت.

به روز رسانی وضعیت جدید با ویژگی های جدید منتشر شد

نطر شما چی هست؟ هر چند وقت یکبار از قابلیت پین کردن پیام در چت شخصی یا گروهی استفاده می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا