اخبار فناوری

برخی از مشخصات Nokia G22 مشاهده شده است

سری G نوکیا شامل بودجه این شرکت برای دستگاه های میان رده می شود. اخیراً یکی از اعضای این خانواده در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است. بنابراین، بخشی از مشخصات نوکیا جی 22 می توانیم قبل از معرفی رسمی آن را داشته باشیم.

نوکیا جی 22

یک گوشی مرموز و غیرمنتظره منتسب به نوکیا G22 اخیرا در پایگاه داده GeekBench مشاهده شد. ما هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی نداریم، اما به نظر نمی رسد آنچه می بینیم ارتقاء یافته نسبت به Nokia G21 باشد.

مرجع Nokia G22

مرجع Nokia G22

GeekBench نمرات بسیار پایین تک هسته ای و چند هسته ای را از یک تراشه ارزان Unisoc گزارش می دهد. تراشه ای با پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.61 گیگاهرتز که فرض می کنیم Unisoc T606 است. در واقع همان تراشه ای که در نسل قبلی این دستگاه یعنی Nokia G21 وجود داشت.

اگرچه ما حتی یک اینچ ارتقاء در بخش تراشه نداریم، اما بنچمارک GeekBench به ما نشان می دهد که می توانید گزینه ای را با 4 گیگابایت رم خریداری کنید. البته با توجه به اینکه نسل قبلی حداقل 3 گیگابایت رم داشت، بعید نیست که نسل جدید آن را به 4 گیگابایت برساند.

علاوه بر این، این نتیجه بنچمارک حضور اندروید 12 را نشان می‌دهد. این بدان معناست که خریداران G22 احتمالاً می‌توانند انتظار ارتقاء به اندروید 13 و بالاتر را در آینده داشته باشند. در همین حال، G21 با اندروید 11 راه اندازی شد و پس از به روز رسانی به اندروید 13 بازنشسته خواهد شد. HMD در حال حاضر به روزرسانی های نرم افزاری 2 ساله را ارائه می دهد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این دستگاه ارزان قیمت هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا