اخبار فناوری

مشخصات احتمالی OnePlus Nord 3 فاش شده است

برخی شایعات در مورد OnePlus Nord 3 منتشر شده است و انتظار داریم تا رونمایی رسمی آن فاصله نداشته باشیم. در گزارشی جدید، مشخصات احتمالی OnePlus Nord 3 به بیرون درز کرده است که با هم آن ها را بررسی می کنیم.

مشخصات احتمالی OnePlus 3

همراه با گزارشی جدید، مشخصات OnePlus Nord 3 منتشر شده است. گفته می شود گوشی میان رده جدید OnePlus دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.در قسمت پردازش، گزینه استفاده از تراشه مدیاتک وجود دارد. امتیاز 8100 یا سایز 8200 وجود دارد.

در مورد حافظه رم و فضای ذخیره سازی اطلاعاتی وجود ندارد، اما بخش دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی است که احتمالا یک دوربین فوق عریض خواهد بود. علاوه بر این، سومین دوربین با وضوح پایین نیز به این مجموعه خواهد پیوست. در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

مشخصات و طراحی OnePlus Nord 3

طراحی اولیه OnePlus Nord 3

تماس گرفت OnePlus Rolling 3 از باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

برای یادآوری می گوییم که این Nord 3 را نباید با Nord CE 3 که در شایعات هم دیده شده اشتباه گرفت. طبق آخرین اخبار، Nord CE 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD LCD با نرخ رفرش 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10 و طراحی تخت خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 695 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل ارزان‌تر با پسوند CE استفاده خواهد شد. البته Nord CE 3 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و همچنین 2 دوربین 2 مگاپیکسلی است که یکی برای اندازه گیری عمق و دیگری برای عکس های ماکرو است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی میان رده جدید OnePlus هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا