اخبار فناوری

عرضه وان پلاس Open به‌دلیل تغییر تأمین‌کننده نمایشگر احتمالاً با تأخیر همراه خواهد بود

وان پلاس با ارائه مشخصات درجه‌یک و قیمت مناسب، نامی را درمیان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای خود دست‌وپا کرد، اما این شرکت در طول سال‌ها تکامل یافته و اکنون با برندهایی مانند اپل و سامسونگ رقابت می‌کند. غول فناوری مستقر در شنژن چین اکنون درحال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی تاشو خود با نام وان پلاس Open است تا با دستگاه‌هایی مانند Galaxy Z Fold 5 رقابت کند. بااین‌حال، آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، این دستگاه ممکن است برخلاف پیش‌بینی‌ها در ماه جاری معرفی نشود که البته دلیل خوبی نیز پشت این تأخیر نهفته است.

عرضه وان پلاس Open

به‌گفته‌ی Max Jambor که پیش از این ادعا کرده بود OnePlus Open در اواخر آگوست عرضه می‌شود، اولین تلفن تاشو وان پلاس اکنون با تأخیر در عرضه مواجه خواهد شد. ظاهراً وان پلاس از عملکرد نمایشگر ارائه‌شده توسط شرکت چینی BOE راضی نبوده و درنتیجه عرضه گوشی تاشو این شرکت به تأخیر افتاده اسن. غول چینی درحال‌حاضر OnePlus Open را با پنل‌های نمایشگر سامسونگ آزمایش می‌کند که به‌گفته‌ی Jambor، توانسته انتظارات این شرکت را برآورده کند. به عبارت ساده، تأخیر در عرضه این گوشی به‌دلیل خوبی صورت می‌گیرد.

رندرهای OnePlus Open قبلاً در اینترنت به بیرون درز کرده است و به ما ایده‌ای درباره ظاهر دستگاه تاشو می‌دهد. خوشبختانه، به‌نظر می‌رسد سازندگان در آخرین لحظه طراحی کلی را تغییر نخواهند داد تا باعث تأخیر بیشتر شود و تنها عملکرد نمایشگر BOE است که شرکت از آن راضی نبوده و باعث شده است تا عرضه آن کمی به عقب برود.

عرضه وان پلاس Open

عرضه وان پلاس Open

در مورد مشخصات این دستگاه تاشو، شایعه شده است که وان پلاس اپن دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. اگرچه پنل نمایشگر به تولیدکننده دیگری واگذار می‌شود، اما اندازه و سایر مشخصات نمایشگر احتمالاً بدون تغییر باقی خواهند ماند. پس از باز کردن دستگاه، به یک نمایشگر بزرگ 7.8 اینچی 2K AMOLED تاشو نگاه خواهید کرد و در قسمت بیرونی، یک پنل 6.3 اینچی AMOLED وجود خواهد داشت.

شایعه شده است که OnePlus Open دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور زوم پریسکوپی 64 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین دو دوربین سلفی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید بدون توجه به اینکه گوشی شما تا شده یا باز باشد، عکاسی سلفی بگیرید. گفته می‌شود که این دوربین‌ها دارای سنسور 32 مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی و سنسور 20 مگاپیکسلی در نمایشگر داخلی هستند.

OnePlus 11، پرچمدار فعلی این شرکت، نرم‌افزار و روانی رابط کاربری قابل‌توجهی دارد که به آن کمک می‌کند تا به لیست بهترین گوشی‌های هوشمند در سال 2023 راه پیدا کند. از طرف دیگر، سامسونگ و گوگل نیز بیکار ننشسته و هرکدام گوشی‌های تاشو خود را روانه بازار بین‌المللی کرده‌اند. بنابراین، با عرضه گوشی تاشو وان پلاس، رقابت بیش از پیش افزایش می‌یابد.

نظر شما درباره تأخیر در عرضه وان پلاس Open چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/02/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A3%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا