اخبار فناوری

ظرفیت باتری آنر X50 اعلام شد: به کارگیری باتری ۵,۸۰۰ میلی آمپری

تأیید شده است که آنر یک گوشی میان رده جدید را در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) و در کشور چین معرفی خواهد کرد. این تلفن هوشمند جدید، جانشین Honor X40 خواهد شد. گزارش ها نشان می‌دهند که این میان رده جدید آنر با شماره مدل ALI-AN00، موفق به دریافت گواهینامه های 3C و TENAA شده است. هم اکنون، این کمپانی پوستری را منتشر کرده که ظرفیت باتری آنر X50 را نشان می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر X50 علیرغم باتری پرظرفیت تر، از توان شارژ کمتر نسبت به نسل قبل پشتیبانی می‌کند

پوستر منتشر شده تأیید می‌کند که ظرفیت باتری آنر X50 معادل ۵,۸۰۰ میلی آمپر خواهد بود. این تلفن هوشمند نسبت به نسل قبلی خود، ۷۰۰ میلی آمپر باتری پرظرفیت تری دارد. آنر هنوز توان شارژ سریع X50 را اعلام نکرده؛ اما گواهی 3C این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این یک پسرفت نسبت به نسل قبل است. Honor X40 از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کرد.

پوستر منتشر شده از سوی آنر

گواهی TENAA آنر X50 نشان داد که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K خواهد بود. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد. لبه های این نمایشگر همانند نسل قبل، خمیده خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. گران قیمت ترین نسخه Honor X50 دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI مجهز می‌شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی آنر ایکس ۵۰ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی تاشو آنر نیز در راه است

گفته می‌شود که آنر پس از رونمایی از X50، از تلفن هوشمند تاشو  Honor Magic V2 رونمایی خواهد کرد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه استاندارد این گوشی تاشو از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 برخوردار بوده و  Magic V2 Supreme Edition با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر ماه) معرفی می‌شود. ممکن است به همراه این دو گوشی هوشمند تاشو، آنر یک تبلت را نیز معرفی کند.

تاریخ معرفی آنر X50 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مشخص شد: ۱۴ تیر ۱۴۰۲

نظر شما درباره Honor X50 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/29/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-x50-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا