اخبار فناوری

شیائومی پد ۷ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی LCD از راه می‌رسد

اوایل سال جاری میلادی بود که شیائومی از تبلت های سری Pad 6 رونمایی کرد. هم اکنون و طبق گزارش های منتشر شده، این شرکت در حال کار بر روی جانشین این تبلت ها است. شیائومی پد ۷ پرو، در میان داده های Mi Code مشاهده شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی پد ۷ پرو به نمایشگر ساخت Tianma و اسپیکر های چهارگانه استریو مجهز می‌شود

تبلت Xiaomi Pad 7 Pro دارای اسم رمز «sheng» بوده که در زبان چینی به معنای یک ساز موسیقی است. این موضوع با سنت شیائومی در استفاده از نام آلات موسیقی به عنوان اسم رمز تبلت های سری Pad مطابقت دارد. این دستگاه دارای شماره مدل N81A بوده و از یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی ساخت Tianma برخوردار خواهد بود. شیائومی پد ۷ پرو دارای یک پنل LCD با رزولوشن ۱۴۸۰×۲۳۶۷ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. شیائومی پد ۶ پرو به نمایشگر ۱۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی مجهز بود.

سری شیائومی پد ۶

گفته می‌شود که Xiaomi Pad 7 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. اطلاعات فاش شده از سوی Digital Chat Station در گذشته نیز، به همین موضوع اشاره داشت. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا پد ۷ پرو دارای دارای یک سیستم اسپیکر چهارگانه استریو، مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro است. انتظار می‌رود که این تبلت آینده شیائومی از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار باشد.

گفته می‌شود که Xiaomi Pad 7 Pro احتمالا همانند نسل قبلی خود، تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. توجه کنید که تا کنون هیچ تأییدیه رسمی در مورد سری پد ۷ پرو شیائومی وجود ندارد؛ و تمام اطلاعات فاش شده در حد یک شایعه هستند. با مایفون مگ همراه باشید، زیرا به محض انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت های آینده شیائومی، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره شیائومی Pad 7 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/27/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B7-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B2-%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا