اخبار فناوری

طرح مفهومی گوشی تاشو Nothing Fold (1) را ببینید: لولا با LED

برند ناتینگ تا کنون تنها یک گوشی هوشمند عرضه کرده است که آن هم Nothing Phone (1) نام دارد. انتظار می‌رود Nothing Phone (2) امسال عرضه شود. برخی از شما ممکن است بپرسید که آیا Nothing قصد ندارد یک گوشی هوشمند تاشو عرضه کند؟ خوب، در حالی که ما هنوز نمی‌توانیم به این پرسش پاسخ دهیم اما طرح مفهومی گوشی تاشو Nothing Fold (1) و به صورت رسمی منتشر شده است.

گوشی تاشو Nothing Fold (1)

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این طرح کانسپت، گوشی هوشمند تاشو Nothing را با یک لولای دارای LED نشان می‌دهد.

این طرح مفهومی توسط براندون پل با نام مستعار 3DPCat/BitJewel به اشتراک گذاشته و سپس توسط حساب رسمی Nothing مجدداً در توییتر به منتشر شد. او چند رندر زیبا خلق کرده و یک گوشی هوشمند تاشو با برند Nothing را متصور شده است.

اولین چیزی که من متوجه شدم چراغ LED در اولین رندر موجود در گالری تصاویر منتشر شده است. یک نوار بلند و یک نور دایره ای کوچکتر که البته در دیگر نماها دیگر دیده نمی شود.

Nothing Fold (1)

Nothing Fold (1)

این دستگاه تاشو دارای لبه‌های صاف است و خود لولا نیز طراحی جعبه‌ای و غیرعادی دارد. همچنین ضخامت آن نیز کمی بیش از حد کم است. به هر حال این یک کانسپت بوده و ربطی به محصول واقعی ندارد.

به نظر می رسد تصور شده این دستگاه از فلز و شیشه ساخته شده و هیچ سوراخی برای دوربین سلفی روی نمایشگر وجود ندارد. ما فرض می کنیم که طراح یک دوربین زیر نمایشگر برای این گوشی در نظر گرفته است. حاشیه های اطراف نمایشگر اصلی نیز بسیار نازک هستند.

ناتینگ یک شرکت نسبتاً جدید است و احتمالاً برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو به این زودی ندارد. به خصوص که در مصاحبه رسمی گفته شده بود که این برند علاقه ای به گوشی تاشو ندارد و گوشی تاشو ناتینگ (حداقل فعلا) تولید نمی‌شود.

استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد + عدم ورود به بازار گوشی‌های تاشو

این شرکت اکنون کاملاً بر روی Nothing Phone (2) متمرکز شده که انتظار می‌رود تا چند ماه دیگر وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ این کانسپت تخیل شما را قلقلک داد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/02/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-nothing-fold-1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%84%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا