اخبار فناوری

توسعه آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی روی این محصولات آغاز شده است

کمتر از ۳ هفته پیش بود که نسخه بتا ۱ اندروید ۱۴ رسما عرضه شد. پس از این عرضه که روی گوشی‌های Pixel همین برند انجام گشت، حالا کم‌کم نوبت به انتشار اخبار از سوی دیگر برندهاست. به‌تازگی می‌شنویم که توسعه آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی روی محصولات پرچمدار موبایلی و تبلتی آن آغاز شده است.

توسعه آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی

انتظار می‌رود گوگل هفته آینده در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ خود یعنی Google I/O 2023 به طور رسمی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید رونمایی کند. طبق معمول این شرکت با برخی سازندگان محصولات اندرویدی همکاری می‌کند تا نسخه آزمایشی عمومی بتواند روی محصولات آن‌ها هم استفاده شود.

آنطور که پیداست، مانند سال‌های گذشته شیائومی بخشی از برنامه بتا خواهد بود. پایگاه کد MIUI نشان می‌دهد که این برند آپدیت بتا اندروید ۱۴ را برای ۴ دستگاه زیر منتشر خواهد کرد:

  1. ۱- شیائومی ۱۳
  2. ۲- شیائومی ۱۳ پرو
  3. ۳- شیائومی پد ۶
  4. ۴- شیائومی پد ۶ پرو

آنطور که شنیده می‌شود، شیائومی از هفته گذشته (۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) بررسی آپدیت آزمایشی اندروید ۱۴ را روی دو گوشی هوشمند و دو تبلت پرچمدار ذکر شده، آغاز کرده است.

شیائومی پد ۶

شیائومی پد ۶

این شرکت احتمالاً هفته آینده برنامه عرضه Android 14 Beta را برای عموم اعلام خواهد کرد. طبیعتا برای تست کردن جدیدترین نسخه آزمایشی سیستم‌عامل باید ثبت نام کنید.

البته اکثر برندهای دیگر برای تست کردن نرم‌افزار آزمایشی نیازی به ثبت نام ندارند. شما به سادگی می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در وب سایت رسمی آن‌ها، نسخه بتا را دانلود و نصب کنید.

انتظار می رود اندروید ۱۴ اواخر تابستان به حالت پایدار برسد. پس از آن شرکت‌های مختلف اقدام به ارائه آپدیت‌های نهایی خود می‌کنند. ما امیدواریم که شیائومی حداقل امسال بتواند فاصله بسیار زیاد خود در بحث ارائه آپدیت را با برندهای دیگر اندرویدی مانند سامسونگ کم کند.

تاریخ برگزاری رویداد گوگل I/O 2023 و معرفی اندروید 14 مشخص شد: 20 اردیبهشت 1402

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید Xiaomi می‌تواند برنامه ارائه آپدیت خود و زیربرندهایش را بهبود دهد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/02/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%DB%B1%DB%B4-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا