اخبار فناوری

مقایسه تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با شیائومی ۱۳ پرو – تماشا کنید

شاید Xiaomi 13 Pro رقیب مستقیم Galaxy S23 Ultra محسوب نشود اما مقایسه عملکرد دو پرچمدار اندرویدی مجهز به یک تراشه مشابه، می‌تواند جذاب باشد. هر چند که سامسونگ از تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy استفاده می‌کند و این خود می‌تواند رقابت با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در شیائومی ۱۳ پرو را جالب‌تر کند. بیاید با هم به تماشای مقایسه تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با شیائومی ۱۳ پرو بنشینیم.

گلکسی اس ۲۳ اولترا یا شیائومی ۱۳ پرو

مقایسه تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با شیائومی ۱۳ پرو

مقایسه تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با شیائومی ۱۳ پرو

در بحث تست سرعت باید گفت که هر دو دستگاه از جدیدترین فناوری‌های حافظه رم و حافظه داخلی بهره می‌برند. تراشه هر دو دستگاه به سفارش کوالکام توسط TSMC و روی فناوری ۴ نانومتری ساخته شده است. با این حال نماینده سامسونگ با کلاک بالاتری در CPU و GPU همراه می‌شود. به همین دلیل است که در انتهای نام تراشه استفاده شده در گلکسی اس ۲۳ اولترا عبارت “For Galaxy” مشخص است.

اما بیاید مشخصات را کنار بگذاریم و ببینیم این دو دستگاه در واقعیت چطور به مصاف یکدیگر خواهند رفت؟

 

همانطور که در این ویدیو دیدیم، اکثر نرم‌افزار و بازی‌ها در نماینده سامسونگ کمی سریع‌تر اجرا شدند. همچنین نماینده سامسونگ در بازنگاه‌داشتن نرم‌افزار و بازی‌ها در پس زمینه مشکل خاصی نداشت، جایی که نماینده شیائومی کمی لنگ می‌زد.

در بنچمارک‌ها می‌توان دید که فرکانس بالاتر هسته اصلی CPU و مجموعه GPU در تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy توانسته خود را به خوبی نشان دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که کدام یک از این دو دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟ تست‌های این چنینی در تصمیم به خرید شما تاثیر دارد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/02/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B3-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا