اخبار فناوری

ثبت نام بدون قرعه کشی از شنبه 29 اسفند 1401 + توضیحات بیشتر

ماجرای فروش خودرو بدون قرعه کشی به موضوعی تبدیل شده است که ادعاهای فراوانی دارد اما نتیجه آن صفر است. در حالی که در ابتدا از برنامه عرضه 500 هزار خودرو صحبت می کردیم، اکنون اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون قرعه کشی از شنبه 29 اسفند 1401 طرحی ارائه شد که نه تعداد عرضه، نه مدل خودرو، نه زمان تحویل و نه قیمت عرضه خودرو مشخص است!

ثبت نام بدون قرعه کشی

با توجه به این موضوع، در مورد عناصر نامشخص طرح (که غیرمعمول هم نیستند!) صحبت کرده ایم، ببینیم کدام عناصر قطعاً اعلام شده است؟

کوئیک آر

کوئیک آر

1- تقویم ثبت نام

داوطلبان خرید خودروی ملی به روش جدید بدون قرعه کشی از شنبه 20 مارس تا سه شنبه 23 مارس ابتدا باید یک حساب پراکسی شخصی به نام «سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان» ایجاد کنند.

از جمعه 26 مارس تا یکشنبه 28 مارس با ورود به سایتesalecar.ir«به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنید.

تا پایان آوریل 1401، دو فرآیند زیر انجام خواهد شد:

  1. الف- اولویت بندی برنامه ها (احتمالاً با قرعه کشی!)
  2. ب. برنامه تحویل خودرو

2- هزینه های لازم برای حساب پروکسی طرح ثبت نام رایگان قرعه کشی خودرو

تا پایان این روند که فعلاً گفته می شود بدون توجه به مدل خودروی مورد نظر تا پایان فروردین 1401 ادامه خواهد داشت. مبلغ 100 میلیون تومان در حساب پروکسی خود مسدود کنید!

از این پس در صورتی که زمان تحویل خودرو شما بیش از 3 ماه باشد می توانید با رعایت وقت قبلی مبلغ مربوطه را آزاد کنید. سپس با تماس با سازنده خودرو، ثبت نام خود را تایید کنید.

3- قیمت خودروها چقدر است؟

سوالی کاملا بی پاسخ که این بار پاسخ تقریبا تهدیدآمیزی دریافت کرد. اگرچه نه قیمت خودروها مشخص است و نه راه حل قیمت گذاری، اما به طرز فجیعی گفته می شود:

خریداران خودرو توجه داشته باشند که قیمت خودرو در زمان تحویل طبق دستور شورای رقابت قیمت درج شده در روز اعلام خواهد بود و کسانی که قصد ثبت نام به قصد کسب درآمد دارند ریسک بزرگ آن را در نظر داشته باشند. که آن!

تا جایی که می دانیم قیمت خودروهای این طرح با قیمت کارخانه متفاوت خواهد بود اما اینکه این قیمت چقدر و چه زمانی اعلام می شود مشخص نیست. مشخص نیست ماه به ماه با تحویل های جدید مشخص می شود، سالانه یا…

طرح فروش فوری وفاداری و کرامت

4- چه برندهایی و چه خودروهایی در این طرح خودرو ارائه می کنند؟

این سوال کاملا بی پاسخ است. حداقل می دانیم که ایران خودرو و سایپا در این طرح حضور دارند. با این حال، اطلاعاتی در مورد سایر برندهای مونتاژکننده ملی وجود ندارد. همچنین مدل خودروها مشخص نیست.

نطر شما چی هست؟ تاکنون این داده ها در طرح فروش مثلا (!) بدون قرعه کشی خودرو ارائه شده است. در واقع قرعه کشی از جایی به مکان دیگر منتقل شد و حذف نشد. به طوری که اکنون قرعه کشی برای تعیین زمان تحویل خودرو انجام می شود در حالی که قبلا برای تعیین زمان تحویل خودرو انجام می شد.

نطر شما چی هست؟ آیا در این پروژه شرکت خواهید کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا