اخبار فناوری

طراحی و مشخصات ریلمی پد ۲ فاش شد: به کارگیری تراشه هلیو G99

ریلمی دو سال پس از عرضه اولین تبلت خود به نام Realme Pad، در حال آماده شدن برای رونمایی از دستگاه جدیدی است. در گذشته، تبلت جدید این کمپانی در پایگاه داده FCC ظاهر شده و همچنین گواهینامه BIS را نیز دریافت کرده است. هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که طراحی و مشخصات ریلمی پد ۲ را به اشتراک می‌گذارد.

بسیاری از مشخصات ریلمی پد ۲ فاش شده است

گزارشی از سوی Detectors، که البته اکنون حذف شده است، طراحی و مشخصات ریلمی پد ۲ را به اشتراک می‌گذارد. قاب پشتی این تبلت دارای دو رنگ متفاوت است. ماژول دوربین طراحی دایره ای شکلی دارد. یک لنز دوربین و یک فلاش LED درون این ماژول قرار گرفته است. فریم های این محصول طراحی فلت داشته و در لبه بالایی و پایینی آن خروجی صدای اسپیکر دیده می‌شود. طبق گزارش ها، دکمه پاور بر روی لبه بالایی فریم تعبیه شده و درگاه USB type-C نیز بر روی لبه پایینی تعبیه خواهد شد. نمایشگر این تبلت حاشیه های کمی داشته و هنگامی که آن را به صورت افقی بگیرید، دوربین سلفی را بر روی حاشیه بالایی مشاهده خواهید کرد.

رندر ریلمی پد ۲

منبع این گزارش اشاره می کند که Realme Pad 2 دارای یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین خواهد کرد. همان طور که گواهی FCC نیز در گذشته ذکر کرده بود، تبلت آینده ریلمی به باتری پرظرفیت ۸,۳۶۰ میلی آمپری مجهز می‌شود. این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گران قیمت ترین نسخه این تبلت دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. ریلمی پد ۲ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Realme UI 4.0 برخوردار است.

رندر ریلمی پد ۲

تبلت Realme Pad 2 در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه می‌شود

انتظار می‌رود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تبلت وضوح ۲۰ مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۵/۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. تبلت ریلمی پد ۲ در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود. یک نسخه تنها از اتصال Wi-Fi پشتیبانی کرده و دیگری علاوه بر Wi-Fi از شبکه اینترنت LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که در آینده ای نزدیک، جزییات بیشتری در مورد این تبلت آینده ریلمی منتشر شود.

ریلمی پد ۲ گواهی FCC را دریافت کرد: پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات

نظر شما درباره Realme Pad 2 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/30/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا