اخبار فناوری

طراحی شماتیک تبلت پوکو فاش شد: دوربین دوگانه در قاب پشتی

طراحی شماتیک تبلت پوکو در میان داده های FCC مشاهده شد. کیبورد این محصول موفق به دریافت گواهینامه مذکور شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، پوکو در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین تبلت خود است.

طراحی تبلت پوکو در میان داده های FCC مشاهده شد

اولین تبلت پوکو در بازار جهانی، از جمله هند، عرضه خواهد شد. کیبورد این تبلت با شماره مدل شماره مدل 24071KB3FG توسط FCC تایید شده است. این گواهینامه، نشان می‌دهد که پوکو، کیبوردی را با پشتیبانی از بلوتوث معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این محصول از یک آداپتور ۵ ولت DC پشتیبانی کند.

طراحی شماتیک POCO Tablet

همان‌طور که اشاره شد، طراحی شماتیک تبلت پوکو به بیرون درز کرده است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای دوربین دوگانه (یا یک دوربین به‌علاوه یک فلاش LED) در قاب پشتی خواهد بود. چندی پیش نیز قلم POCO در میان داده های FCC مشاهده شده بود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این قلم طراحی مشابه Apple Pencil خواهد داشت.

انتظار می‌رود که اولین تبلت پوکو، نسخه تغییر نام یافته Redmi Pad Pro باشد. این تبلت ردمی در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. گواهینامه 3C تایید می‌کند که ردمی پد پرو از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات تبلت ردمی Pad Pro

Redmi Pad Pro

مشخصات ردمی پد پرو

فاش شده است که این تبلت جدید ردمی دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. انتظار می‌رود که تراشه Snapdragon 7s Gen 2 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی Pad Pro را بر عهده داشته باشد. این تبلت حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود. گفته می‌شود که ردمی پد پرو به طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات تبلت ردمی Pad Pro شیائومی فاش شد: به‌کارگیری Snapdragon 7s Gen 2

نظر شما درباره طراحی تبلت پوکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا