اخبار فناوری

طراحی خاص Nubia Z60 Ultra را ببینید

دیروز برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی ZTE Nubia Z60 Ultra برای ۲۸ آذر ۱۴۰۲ تنظیم شده است. این دستگاه شاید در نمای جلو به همان جذابیت قبل باشد و تفاوتی را در نسل جدید تجربه نکند اما طراحی قاب پشتی آن به نوعی اصلاح شده نسل قبل است. در ادامه با هم طراحی خاص Nubia Z60 Ultra را خواهیم دید.

طراحی خاص Nubia Z60 Ultra

بسیار شبیه به Z50 Ultra، نسل جدید هم یعنی Z60 Ultra دارای نمایشگری با طراحی بدون زائدگی خواهد بود. این بدان معناست که می‌توانید انتظار یک دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را داشته باشید و حاشیه‌ها در همه اطراف متقارن به نظر می‌رسند. همچنین می‌توانیم صفحه نمایش تخت گوشی را نیز گزارش کنیم.

روی قاب پشت، یک جزیره دوربین مستطیلی بزرگ وجود دارد که تمام عرض گوشی را پوشش می‌دهد. ماژول دوربین دارای روکش دو رنگ است و نیمه بالایی آن به رنگ سفید خواهد بود که حسگر دوربین را در طراحی کپسولی قرار می‌دهد. در سمت راست سنسور یک چراغ LED، لوگو Nubia و یک نقطه قرمز وجود دارد که احتمالاً برای اهداف زیبایی شناسی است.

نیمه پایینی ماژول دوربین سیاه است و دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. یک سنسور در یک بریدگی دایره ای با حاشیه قرمز قرار دارد، در حالی که دیگری در یک برش مستطیلی است.

این تصویر همچنین خطوط آنتن روی قاب را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که گوشی دارای قاب فلزی خواهد بود. علاوه بر این، یک دکمه اسلایدری وجود دارد که می‌توان از آن برای بی‌صدا کردن اعلان‌ها استفاده کرد. کلید پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

پیش‌تر نوبیا تأیید کرده که Z60 Ultra دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با مشخصات چشمگیری خواهد بود.  اندازه این حسگر 1/1.56 اینچ خواهد بود که پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از OIS قرار دارد.

نوبیا ادعا می‌کند که Z60 Ultra اولین «دوربین با زاویه دید عریض در سطح دوربین اصلی» را در جهان دارد.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که احتمالاً با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 جفت می شود. این تلفن همچنین ممکن است دارای گواهی IP68 باشد.

نظر شما درباره این دستگاه احتمالی نوبیا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/09/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-nubia-z60-ultra-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا