اخبار فناوری

ردمی K70 Pro با نمایشگر ۴,۰۰۰ نیتی هشتم آذر ماه معرفی می‌شود

مدیر محصول شیائومی، وانگ تِنگ توماس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که به مناسبت دهمین سالگرد ردمی، رویداد معرفی K70 Pro آینده برای ۲۹ نوامبر (۸ آذر ماه) برنامه ریزی شده است. در حقیقت، تنها ۲ روز تا رونمایی سری ردمی K70 باقی مانده است.

نمایشگر ردمی K70 Pro توسط TCL تولید شده است

ردمی K70 Pro از صفحه نمایش 2K نسل دوم ساخت TCL برخوردار است. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. ردمی با بیمارستان‌ های تخصصی حوزه چشم برای ایجاد راه‌حل‌ های مراقبت از چشم همکاری کرده است. کی ۷۰ پرو از نمایشگر نسل دوم C8 کمپانی TCL بهره می‌برد.

این صفحه نمایش، حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، باید دید که آیا این روشنایی برای کل پنل اعمال می‌شود یا فقط برای بخش کوچکی از آن. به عنوان مثال، صفحه نمایش شیائومی ۱۴ توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۸۰۰ نیتی دارد، اما تنها در یک بخش کوچک ۱۰ درصدی محتوای HDR و در زیر نور خورشید.

پوستر ردمی کی ۷۰ پرو

مطابق با گزارش Gizmochina، هم اکنون می‌دانیم که نمایشگر ردمی کی ۷۰ پرو از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا (۳۸۴۰ هرتز) برخوردار بوده که در یک پنل 2K، امری نادر است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو آن قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد داشت.

دوربین اصلی این دستگاه به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز می‌شود. تصویر Redmi K70 Pro در رنگ سفید (که برف شفاف نام دارد) منتشر شده است. این تلفن هوشمند دارای طراحی فلت با فریم آلومینیومی براق و قاب پشتی شیشه ای است.

پست مدیر محصول شیائومی

سری ردمی K70 شامل سه مدل است:

۱- ردمی K70E با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا

۲- ردمی K70 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

۳- ردمی K70 Pro با بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳

روز گذشته افشاگر معروف اطلاعات یعنی UniverseIce، با انتشار پستی فاش کرد که نسخه پایه سری ردمی کی ۷۰ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. نسخه پایه سری ردمی کی ۶۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی داشت.

رندر های ردمی K70 Pro منتشر شد: ماژول دوربین مشابه گوشی های پوکو؟

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/27/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k70-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B4%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%B4%D8%AA%D9%85-%D8%A2%D8%B0%D8%B1-%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا