اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ با شارژر ۶۷ واتی گواهینامه 3C را دریافت کرد

شیائومی میکس فولد ۳ موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. این گواهی تایید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه با مدل نامبر 2308CPXD0C شناخته شده و سومین گوشی هوشمند تاشو شیائومی است، که این سرعت شارژ را حفظ می‌کند. به نظر می‌رسد که شیائومی به این ضرب المثل معروف «اگر خراب نیست، تعمیرش نکن» معتقد است.

شیائومی میکس فولد ۳ همانند نسل قبل از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند

شیائومی میکس فولد ۳ با شارژر MDY-12-EF موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. این یک آداپتور قدیمی شیائومی بوده که در جعبه اکثر گوشی هایی که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کنند، قرار می‌گیرد. این آداپتور از اواسط سال ۲۰۲۰ به کار گرفته شده است. توان شارژ Xiaomi MIX Fold 3 نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی، تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل داشته باشد. رئیس این کمپانی می‌گوید که همه چیز متفاوت خواهد بود.

گواهی 3C

شیائومی، گوشی هوشمند تاشو Mix Fold 3 را در ماه آگوست معرفی خواهد کرد. این دستگاه دارای بدنه ای نازک تر و سبک تر نسبت به نسل قبل خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو در یک کارخانه کاملاً جدید با سیستم‌های تولید به‌روز ساخته می‌شود. دوربین های موجود در قاب پشتی میکس فولد ۳ با همکاری لایکا توسعه یافته اند. انتظار می‌رود که تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشو را تأمین کند.

شیائومی میکس فولد ۳ از تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد

همان طور که GSMArena اشاره می کند، سوال بزرگ و مهمی وجود دارد که هنوز جواب آن را نمی‌دانیم. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که Xiaomi MIX Fold 3 در سایر بازار های خارج از چین نیز عرضه خواهد شد، یا همانند دو مدل قبل در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

نظر شما درباره میکس فولد ۳ شیائومی چیست؟ آیا این گوشی هوشمند تاشو در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/12/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%DB%B6%DB%B7-%D9%88%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا