اخبار فناوری

مشخصات کلیدی گلکسی A25 5G سامسونگ فاش شد

پس از افشای رندر های رسمی گلکسی A25 5G، هم اکنون مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. این دستگاه از استاندارد IP و دوربین سلفی ارتقاء یافته برخوردار خواهد بود.

گلکسی A25 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از راه می‌رسد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی A25 5G سامسونگ به صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی Super AMOLED مجهز خواهد بود. این نمایشگر وضوح FullHD+ داشته و رفرش ریت ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که تراشه ۸ هسته ای اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین کند. این چیپست بر اساس فرآیند ۵ نانومتری تولید شده و CPU آن دارای ۲ هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است.

رندر گلکسی A25 5G

گفته می‌شود که Galaxy A25 5G در دو نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 برخوردار خواهد بود. گلکسی ای ۲۵ از NFC، بلوتوث، Wi-Fi و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری این تلفن هوشمند از طریق درگاه USB type-C و به وسیله آداپتور ۲۵ واتی شارژ خواهد شد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، گلکسی A25 5G از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه ای برخوردار است. هم اکنون ما جزئیات این دوربین را نمی‌دانیم؛ اما احتمالاً همان دوربین به کار گرفته شده در Galaxy A54 5G خواهد بود. Galaxy A24 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بود. بنابراین، دوربین سلفی Galaxy A25 یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبل خواهد بود. این گوشی هوشمند میان رده آینده سامسونگ از استاندارد IP67 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است‌.

به لطف گواهینامه ها، بنچمارک ها و شایعات قبلی، ما می‌دانیم که Galaxy A25 5G از دوربین اولترا واید با وضوح بالاتری نسبت به نسل قبل استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند از دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین ماکرو اما همچنان وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند باشد. احتمالا این دستگاه توانایی ضبط ویدئو های 1080p را با دوربین سلفی و اصلی خود خواهد داشت. در این گوشی خبری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نبوده و برای آن یک سنسور خازنی در نظر گرفته شده است.

گوشی Galaxy A25 5G سامسونگ ۴ سال آپدیت سیستم عامل را دریافت خواهد کرد

این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ فاقد برخی از ویژگی های پریمیوم مانند شارژ بی سیم و اسپیکر های استریو است‌. اما این دستگاه همانند سری Galaxy S23 از ۴ سال آپدیت سیستم عامل برخوردار خواهد بود. گلکسی ای ۲۵ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه شده و تا اندروید ۱۸ به روزرسانی خواهد شد. این دستگاه در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و زرد عرضه می‌شود؛ و قیمت اولیه آن حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی A25 5G سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی گواهی FCC را دریافت کرد

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره گلکسی A25 5G سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/15/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-a25-5g-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا