اخبار فناوری

تصاویر نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵ فاش شد: طراحی مشابه نسل قبل

رویداد Galaxy Unpacked در ۲۶ جولای (۴ مرداد) برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که در این رویداد، سامسونگ از نسل جدید گوشی های تاشو سری Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip رونمایی کند. در Galaxy Unpacked آینده، محصولات دیگری نیز معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این رویداد، شایعات و اطلاعات بیشتری منتشر می‌شوند. هم اکنون تصاویر نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ منتشر شده است.

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ از طراحی مشابه نسل قبل برخوردار است

تصاویر نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵ توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی IceUniverse، در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر، تمام جنبه های فیزیکی گوشی تاشو جدید سامسونگ را نشان می دهد. به نظر می‌رسد که Galaxy Z Fold 4 ظاهری شبیه به Z Fold 4 خواهد داشت. تنها تفاوت قابل مشاهده، مربوط به محل قرارگیری فلاش LED است‌.  اکنون، فلاش LED در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته است. این فلاش در نسل قبل، در زیر لنز های دوربین تعبیه شده بود.

نمونه پروتایپ Galaxy Z Fold 5

گفته می‌شود که اندازه صفحه نمایش بیرونی و داخلی Galaxy Z Fold 5 مشابه نسل قبل خواهد بود. هر دو این نمایشگر ها از نوع AMOLED هستند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهند داد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy Z Fold 5 را بر عهده دارد. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری نسل دوم TSMC تولید شده است. پردازنده مرکزی این چیپست از هسته قدرتمند Cortex-X3 (با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز) برخوردار خواهد بود. این تراشه به مودم Snapdragon X70 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 740 مجهز شده است.

تصویر پروتایپ Galaxy Z Fold 5

تصویر پروتایپ Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد ۴ از دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی برخوردار بود. اما گفته می‌شود که جانشین این تلفن هوشمند تاشو از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده خواهد کرد. Galaxy Z Fold 5 اما مشابه نسل قبل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. یک باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری برای این گوشی هوشمند تاشو در نظر گرفته شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 در رویداد آنپکد 2023 سامسونگ مشخص شد: 4 مرداد 1402

مطابق با گزارش Myfixguide، علاوه بر گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵، انتظار می‌رود که سری Galaxy Tab S9 و ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۶ نیز در رویداد Unpacked سامسونگ، معرفی شوند.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/15/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B5-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا