اخبار فناوری

سری هواوی میت ۶۰ احتمالا در اوایل پاییز ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود

هواوی در حال آماده شدن برای معرفی سری میت ۶۰ در سال جاری میلادی است. با وجود آنکه این کمپانی تلاش می‌کند تا از افشای هرگونه اطلاعات جلوگیری کند، اما هم اکنون یک افشاگر شناخته شده اطلاعات به نام fixed focus digital، تاریخ رونمایی این تلفن های هوشمند هواوی را به اشتراک گذاشته است.

انتظار می‌رود که سری میت ۶۰ هواوی در اوایل مهر ۱۴۰۲ معرفی شوند

این افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در ویبو ادعا کرده که هواوی، از تلفن های هوشمند سری میت ۶۰، قبل از ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) و روز ملی چین (۱ اکتبر/۹ مهر ماه) رونمایی خواهد کرد. این کمپانی قصد دارد تلفن هوشمند مذکور را پیش از آغاز تعطیلات، معرفی کند. این بدان معناست که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی هوشمند قبل از پایان سپتامبر رونمایی شود. fixed focus digital ادعا می‌کند که هواوی در تولید گوشی های پرچمدار خود با مشکلی مواجه نیست. بنابراین انتظار نمی‌رود که تأخیری در زمان معرفی Mate 60 ایجاد شود.

رندر هواوی میت ۶۰ پرو

رندر Mate 60 Pro

گزارش‌های قبلی اشاره کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند سری میت ۶۰ از طراحی «Spirit Island» بهره می‌برند. این نام، در حقیقت به یک پانچ هول کپسولی شکل گفته می‌شود. پانچ هول سری Mate 60 شبیه «جزیره پویا» سری آیفون ۱۴ پرو به نظر می‌رسد. این تلفن هوشمند آینده هواوی از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود برخوردار خواهد بود. منبع این گزارش اشاره می‌کند که دوربین میت ۵۰ هواوی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K مجهز شود.

پانچ هول میت ۶۰ پرو

گوشی های سری Huawei Mate 60 از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده نخواهند کرد

در گذشته شایعه شده بود که سری Mate 60 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. هم اکنون اما گفته می‌شود که هواوی به سراغ یک تراشه جایگزین از کمپانی مدیاتک خواهد رفت. احتمالا هواوی به دلیل تحریم های آمریکا، این تصمیم را گرفته است. در سال ۲۰۲۰، دولت ایالات متحده تصمیم گرفت تا اسم هواوی را به فهرست نهاد هایی اضافه کند که شرکت های آمریکایی حق فروش، صادرات کالا، نرم افزار یا فناوری را به آن ها ندارند. این موضوع باعث شد که هواوی از داشتن تراشه های 5G محروم شود‌.

رندر هواوی میت ۶۰ پرو طراحی قاب پشتی این گوشی را فاش کرد

نظر شما چیست؟ آیا پرچمداران آینده هواوی از تراشه مدیاتک برخوردار خواهند بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/08/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA-%DB%B6%DB%B0-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا