اخبار فناوری

سری آیفون ۱۵ رکورد فروش را در چین شکست

با وجود رقابت بین تولیدکنندگان گوشی های چینی، اما سری آیفون ۱۵ توانسته رکورد فروش جدیدی را در این کشور ثبت کند.‌ فروش این تلفن های هوشمند از نسل قبل پیشی گرفته است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

خریداران در شهر های کوچک چین نیز به ثبت رکورد فروش جدید سری آیفون ۱۵ کمک کردند

به گفته یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین چینی یعنی وب‌سایت JD.com، که با بیش از ۴,۰۰۰ نمایندگی اپل همکاری در این کشور دارد، در دو ساعت ابتدایی شروع فروش سری آیفون ۱۵ رکورد جدیدی ثبت شده است. در این دو ساعت شاهد افزایش ۲۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم. این افزایش بالا، نشان دهنده علاقه زیاد مشتریان به آیفون های جدید است. در کمال تعجب، میزان سفارش مشتریان در شهر های کوچکتر، ۶ برابر افزایش یافته است. علیرغم قیمت بالا، به نظر می‌رسد که پذیرش آیفون در خارج از شهرهای بزرگ چین گسترش می‌یابد.

به گفته تحلیلگران بازار، میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند در چین از ۴۵۰ دلار فراتر رفته است و احتمالاً در سه ماهه های بعدی نیز افزایش خواهد یافت. یعنی کاربران این کشور علاقه به خرید تلفن های هوشمند گرانتری نسبت به قبل دارند. بنابراین افزایش ناگهانی فروش آیفون تا حدودی با روند بازار چین همخوانی دارد.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، خریداران چینی به فروشگاه پرچمدار اپل در منطقه خرید معروف پکن در Sanlitun، یکی از 45 فروشگاه رسمی در این کشور، هجوم بردند تا چهار مدل گوشی های هوشمند جدید اپل را امتحان کنند‌. روز جمعه بود که سری آیفون ۱۵ در فروشگاه های اپل در کشور چین عرضه شد و همین موضوع صف های طولانی را ایجاد کرد.

ظرفیت باتری سری آیفون 15 اپل مشخص شد: iPhone 15 Pro Max بزرگترین باتری در تمامی آیفون‌ها

نظر شما درباره گوشی های هوشمند جدید اپل چیست؟ در صورت ریجستر این تلفن های هوشمند در بازار ایران، آیا حاضر به خریداری آن ها هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/23/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B5-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا