اخبار فناوری

رندر های رسمی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جزئیات طراحی این سری را فاش کرد

قرار است گوشی های سری Pixel 8 در ۴ اکتبر (۱۲ مهر ماه) معرفی شوند. این سری از دو نسخه استاندارد و پرو تشکیل شده است. هم اکنون، رندر های رسمی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جزئیات طراحی و رنگ‌بندی این گوشی ها را فاش کرده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این تلفن های هوشمند آینده گوگل طراحی مشابه نسل قبل داشته اما گوشه های گردتری خواهند داشت.

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو گوشه های تیز نسل قبل را ندارند

رندر های رسمی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در سه رنگ فاش شده است. گفته می‌شود که نسخه پرو در رنگ های آبی آسمانی، Porcelain و مشکی Obsidian عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد نیز در رنگ های صورتی گل رز، خاکستری و مشکی Obsidian به دست کاربران خواهد رسید. پیکسل ۸ پرو در سه رنگ قابل تهیه خواهد بود. رندر های منتشر شده تایید می‌کند که این تلفن هوشمند دارای ماژول دوربین گیره ای شکل خواهد بود. این طراحی با سری پیکسل ۶ معرفی شده بود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده کمپانی گوگل دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود. یک فلاش LED نیز در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود.

رنگ آسمانی پیکسل ۸ پرو

رنگ Porcelain پیکسل ۸ پرو

رنگ مشکی پیکسل ۸ پرو

همان طور که اشاره شد، پیکسل ۸ استاندارد نیز در سه رنگ مختلف قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند نیز طراحی مشابه نسخه پرو داشته اما تنها دو لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. مطابق با گزارش Mysmartprice، در این دو تلفن هوشمند جدید گوگل، گوشه های تیز سری پیکسل ۸ حذف شده و نسل جدید، طراحی گردتری دارد.

رنگ گل رز پیکسل ۸

رنگ خاکستری پیکسل ۸

رنگ مشکی پیکسل ۸

طراحی ماژول دوربین پیکسل ۸ پرو نیز بازطراحی شده است. در نسل قبل، دوربین ها در پشت شیشه ای دو تکه قرار گرفته بود. در حال حاضر اما این پوشش یک تکه شده است.

گوگل سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 خود را به‌نمایش گذاشت

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/23/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا