اخبار فناوری

سامسونگ Galaxy AI نام مدل هوش مصنوعی این شرکت در سری گلکسی اس 24 است

همه ما به‌درستی می‌دانیم که هوش مصنوعی روی دستگاه (on-device AI) از سال آینده اتفاق بزرگ بعدی را رقم خواهد زد و بر اساس تمام اطلاعاتی که دریافت کرده‌ایم، این زمینه بسیار چشمگیر خواهد بود. سامسونگ نیز از مدل هوش مصنوعی خود رونمایی خواهد کرد و تاکنون از قابلیت‌های مختلفی از این مدل هوش مصنوعی شنیده‌ایم. امروز و به‌لطف برخی افشاگری‌ها، بالاخره می‌دانیم که نام مدل هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI خواهد بود و اولین نشانه آن در سری گلکسی اس 24 ظاهر می‌شود و سپس به سایر دستگاه‌های این شرکت گسترش می‌یابد.

سامسونگ Galaxy AI

اگر قرار بود برای مدل هوش مصنوعی سامسونگ ساده‌ترین نام‌گذاری را انتخاب کنیم، مطمئناً Galaxy AI اولین آن بود. سری گلکسی سامسونگ یک نام آشناست، بنابراین تغییر نام هوش مصنوعی به چیز دیگری آن‌قدرها که برخی فکر می‌کنند منطقی نخواهد بود.

منبع اطلاعاتی همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ به‌تنهایی مسئول مفهوم Galaxy AI نیست، زیرا این شرکت همکاری آشکاری با چندین رهبر صنعت در این زمینه داشته است که مطمئناً چیز خوبی است زیرا در پایان، مصرف‌کنندگان به‌دنبال یک فناوری یکپارچه هستند.

سامسونگ Galaxy AI

سامسونگ Galaxy AI

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، Galaxy AI ترجمه بلادرنگ تماس‌ها را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های دیگر نیز وجود دارد، مانند تولید تصویر و کارهای اساسی مبتنی‌بر متن که سایر مدل‌های هوش مصنوعی قادر به انجام آن هستند. هنگامی‌که اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع پیدا کردیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

آیا فکر می‌کنید مدل‌های هوش مصنوعی روی دستگاه چیزی است که ما واقعاً به آن نیاز داریم یا صنعت گوشی‌های هوشمند باید تمرکز خود را به‌جای دیگری تغییر دهد؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. به‌خصوص اکنون‌که گوگل مدل Gemini AI خود را نیز معرفی کرده است.



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/08/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-galaxy-ai-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا