اخبار فناوری

سامسونگ حلقه هوشمند Galaxy Ring را رسماً تأیید کرد

رویداد Unpacked سامسونگ برای سری Galaxy S24 امروز برگزار شد و این شرکت از سه گوشی هوشمند پرچمدار خود به‌صورت رسمی رونمایی کرد. پیش از این، شایعاتی وجود داشت مبنی‌بر اینکه شاید این شرکت یک گجت کاملاً جدید از نوع حلقه هوشمند خود را در این رویداد به‌نمایش بگذارد که همین اتفاق هم افتاد، اما تنها در حد تأییدیه. بله، سامسونگ رسماً تأیید کرد که یک حلقه هوشمند با نام Galaxy Ring را به‌زودی روانه بازار خواهد کرد.

حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ

در اواخر این رویداد، درحالی‌که این شرکت در مورد بهبودهایی که در Samsung Health ایجاد می‌کند، صحبت می‌کرد، تیزری از Galaxy Ring را به نمایش گذاشت و تأیید کرد که این گجت جدید با محوریت تناسب‌اندام در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

حدود یک سال است که می‌شنویم سامسونگ درحال کار بر روی یک محصول جدید تناسب‌اندام است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این انگشتری است که باید در انگشت شما برای ردیابی معیارهای ضروری سلامتی استفاده شود.

حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ

حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ

این ویژگی‌ها معمولاً به ساعت‌های هوشمند سامسونگ محدود می‌شوند، اما این شرکت متوجه شده که ممکن است شخصی برای دسترسی به ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب‌اندام، مایل به خرید ساعت هوشمند نباشد. یک حلقه به وی انعطاف‌پذیری می‌دهد تا از همه چیزهایی که Samsung Health ارائه می‌کند، بدون نیاز به بستن ساعت هوشمند روی مچ خود لذت ببرد.

این گجت اما یک طرح کاملاً جدید نیست. حلقه‌های دیگری در بازار وجود دارند که دقیقاً این کار را انجام می‌دهند، اما مزیت واضح سامسونگ در اینجا پلتفرم Samsung Health است که طی چند سال گذشته با ویژگی‌های پیشرفته به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته است. Samsung Health در کل اکوسیستم گلکسی کار می‌کند، بنابراین Galaxy Ring دستگاهی عالی برای هر کسی خواهد بود که از تلفن یا ساعت هوشمند سامسونگ استفاده می‌کند.

نظر شما درباره حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/17/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-galaxy-ring-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%DA%A9/

Updated: 2024-02-17 09:31:55

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا