اخبار فناوری

برنامه افزودنی جدید Good Lock سامسونگ Galaxy to Share به شما امکان می دهد تنظیمات را بین دو دستگاه به اشتراک بگذارید

پیش از انتشار One UI 5.0 برای سری Galaxy S22 در ماه اکتبر، سامسونگ به‌روزرسانی‌های آزمایشی را برای این برنامه ارائه می‌کند. قفل خوب خودش را معرفی کرد. در مرحله بعد، سامسونگ اعلام کرد که ویژگی جدیدی به نام Galaxy to Share را برای اپلیکیشن Good Lock معرفی خواهد کرد که به کاربران امکان می دهد تنظیمات شخصی خود را با سایر کاربران و دستگاه های گلکسی به اشتراک بگذارند.

افزونه جدید Galaxy to Share از برنامه Good Lock سامسونگ

سامسونگ Good Lock افزونه جدیدی به نام Galaxy to Share منتشر کرده است که نسخه این اپلیکیشن را به 1.0.22.0 ارتقا می دهد. این نسخه ویژگی های به اشتراک گذاری وعده داده شده برای سایر پلاگین های Good Lock را معرفی می کند که باید تجربه ای سرگرم کننده را ارائه دهد و به مشتریان سامسونگ امکان می دهد از چندین دستگاه گلکسی استفاده کنند تا تنظیمات خود را به اشتراک بگذارند. اما لازم به ذکر است که این ماد به‌عنوان یک افزونه برای برنامه Good Lock منتشر شد تا اینکه به‌عنوان یک برنامه مستقل منتشر شود، یعنی در همه جا در دسترس نیست. Galaxy to Share قفل منطقه ای است، درست مانند پلت فرم Good Lock، که تا به امروز در انحصار چندین جغرافیا باقی مانده است.

افزونه جدید Galaxy to Share از برنامه Good Lock سامسونگ

افزونه جدید Galaxy to Share از برنامه Good Lock سامسونگ

از این نظر Galaxy to Share با دیگر برنامه های اخیر Good Lock Labs متفاوت است جادوگر دوربین است. این اپلیکیشن بدون پلتفرم Good Lock کار می کند و در سراسر جهان نیز در دسترس است. اگر نمی‌دانستید، Camera Assistant یک افزونه عالی برای نرم‌افزار دوربین سامسونگ است که به شما کنترل بیشتری روی تنظیمات خاصی از جمله HDR، تغییر لنز، شاتر، زمان انتظار و غیره می‌دهد.

با بازگشت به Galaxy to Share، این افزونه جدید از تنظیمات اشتراک گذاری در چندین دستگاه Galaxy پشتیبانی می کند. لیست ماژول های پشتیبانی شده و برنامه های مستقل Good Lock شامل: Keys Cafe+، Theme Park، LockStar، NavStar، MultiStar، QuickStar، ClockFace، Home Up، One Hand Operation و Sound Assistant می باشد. به نظر نمی رسد که دستیار دوربین یکی از آنها باشد، اما سامسونگ احتمالا قابلیت های اشتراک گذاری گلکسی را با به روز رسانی های آینده بهبود خواهد بخشید.

نظر شما در مورد افزونه Galaxy to Share جدید سامسونگ برای اشتراک گذاری تنظیمات بین دو دستگاه گلکسی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا