اخبار فناوری

تصاویر زنده رنگ طلایی اوپو Find N3 فاش شد

تصاویر زنده رنگ طلایی اوپو Find N3 فاش شده است. قرار است که این تلفن هوشمند تاشو در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) معرفی شود. در گذشته، تصاویر رنگ قرمز این دستگاه (با قاب پشتی چرمی) به بیرون درز کرده بود.

تصاویر زنده رنگ طلایی اوپو Find N3 با قاب پشتی شیشه ای به بیرون درز کرد

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan Blass، تصاویر زنده رنگ طلایی اوپو Find N3 را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای قاب پشتی شیشه ای است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو، ماژول دایره ای شکل بزرگ دوربین به همراه لوگو Hasselblad دیده می‌شود. Find N3 دارای فریم فلزی بوده که در قسمت پایینی فریم، درگاه USB type-C, اسپیکر و اسلات سیم‌کارت دیده می‌شود. در حالت تا شده، شیار سیم کارت با میکروفون هماهنگ می‌شود، در حالی روبروی اسپیکر لبه پایینی، یک اسپیکر دیگر قرار می‌گیرد. رندر های فاش شده این تلفن هوشمند، حضور دو اسپیکر در لبه بالایی فریم را نشان می‌دادند. این اسپیکرها باید یک تجربه صوتی فراگیر را ارائه دهند.

Oppo Find N3

اوپو تاکنون مشخصات Find N3 را به اشتراک نگذاشته است. اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند تاشو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. نسخه ای از این دست به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز می‌شود. باتری اوپو فایند ان۳ ظرفیت ۴,۸۵۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ خواهد شد. این دستگاه از یک صفحه نمایش تاشو ۸.۸۲ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۴۴۰ در ۲۶۶۸ استفاده می‌کند. نمایشگر کاور Find N3 اندازه ۶.۳۱ اینچی داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۱۱۶ در ۲۴۸۵ پیکسل خواهد بود.

Oppo Find N3

به طور کلی، ۵ دوربین در Oppo Find N3 به کار گرفته می‌شود. دوربین اصلی و اولترا واید این تلفن هوشمند رزولوشن ۴۹ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مطابق با گزارش GSMArena، در این دستگاه از دو دوربین سلفی ۳۲ و ۲۰ مگاپیکسلی نیز استفاده خواهد شد. OnePlus Open نیز (که نسخه ری‌برند شده Oppo Find N3 است) در ۱۹ اکتبر معرفی می‌شود.

طراحی اوپو Find N3 در سه رنگ متفاوت فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/14/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا