اخبار فناوری

ساعت هوشمند Black Shark S1 شیائومی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

بلک شارک، برند متمرکز بر گیم شیائومی، ساعت هوشمند جدیدی را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کرده است. بلک شارک اس ۱ با وجود قیمت مقرون به صرفه، مشخصات جذابی دارد. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش AMOLED، عمر باتری ۱۰ روزه و بیش از ۱۰۰ حالت مختلف ورزشی است. ساعت هوشمند Black Shark S1 امکان تماس بلوتوثی با حذف نویز (ENC) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند Black Shark S1 با نمایشگر AMOLED و عمر باتری ۱۰ روزه معرفی شد

بلک شارک اس ۱ دارای صفحه نمایشی گرد با دکمه ای چرخان است. این محصول به بدنه ای فلزی مجهز شده و تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود. این ساعت دارای استاندارد IP68 است، بنابراین نگران پاشش ناخواسته (یا عمدی) آب نخواهید بود. نمایشگر این گجت پوشیدنی اندازه ۱.۴۳ اینچی داشته و از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است. حداکثر روشنایی این پنل ۶۰۰ نیت بوده و رفرش ریت ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خرید Black Shark S1 به بیش از ۱۰۰ واچ فیس مختلف دسترسی خواهید داشت.

Black Shark S1

مطابق با گزارش Gizmochina، این ساعت هوشمند جدید بلک شارک از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. شیائومی الگوریتمی را برای ENC توسعه داده که تجربه تماس واضحی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Black Shark S1 امکان پایش بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را دارد. این محصول با استفاده معمولی شارژدهی ۱۰ روزه خواهد داشت. این گجت پوشیدنی به اپلیکیشن Shark Wear متصل شده و اطلاعات دقیق GPS و گزارش های ورزشی دوره ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بلک شارک اس ۱ دارای ویژگی های اساسی مانند ماشین حساب، قابلیت کنترل دوربین، کرونومتر، قابلیت دریافت نوتیفیکیشن ها و… است.

قیمت بلک شارک اس ۱

همان طور که در ابتدا اشاره شد، ساعت هوشمند Black Shark S1 تنها در رنگ مشکی راهی بازار می‌شود. این محصول قیمت زیادی نداشته و با برچسب قیمتی ۵۰ دلار عرضه می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 5 RS با ۲ تراشه رسما معرفی شد

نظر شما درباره این ساعت هوشمند جدید شیائومی با برند Black Shark چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/30/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-black-shark-s1-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا