اخبار فناوری

عمر باتری شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد: بهتر از نسل قبل خود اما پشت سر رقبا

شیائومی ۱۴ اولترا به عنوان پرچمدار پریمیوم این برند چینی در سال ۲۰۲۴ رونمایی شده است. به مانند نسل قبل خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که با شارژر ۹۰ واتی شارژ خواهد شد. البته تراشه و نمایشگر جدید در کنار رابط کاربری جدید احتمالا بتواند به آن کمک کند که در این بخش پیشرفت کند. خبر خوب این است که عمر باتری شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شده و بهتر از نسل قبل خود است اما همزمان پشت سر رقبا قرار می‌گیرد.

عمر باتری شیائومی ۱۴ اولترا

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری Xiaomi 14 Ultra در تست باتری Gsmarena توانسته امتیاز کلی ۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه را ثبت کند. این امتیاز کمی بیشتر از ۱ ساعت بهبود نسبت به Xiaomi 13 Ultra را نشان می‌دهد. در بخش وب‌گردی حدود نیم ساعت، پخش ویدئو کمتر از ۱ ساعت و در بخش باتزی بیش از ۱ ساعت و نیم عمر باتری بیشتری ارائه می‌کند.

این پیشرفت نسبت به نسل قبلی خودش می‌تواند جالب توجه باشد. با این حال وقتی محصولی مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ به میدان می‌آید، این اعداد به چشم نمی‌آیند.

به جز عملکرد مشابه در بخش وبگردی، عمر باتری گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به شیائومی ۱۴ اولترا در بخش پخش ویدئو بیش از ۳ ساعت و نیم و در بخش بازی بیش از ۲ ساعت و نیم بهتر است.

البته این فقط پرچمدار سامسونگ نیست که در بخش باتری به شکل جذابی ظاهر می‌شود. در حقیقت پرچمدار آنر از آن هم بهتر است و با امتیاز کلی بیش از ۱۴ ساعت می‌تواند رقیب سرسختی از سرزمین خود شیائومی باشد.

سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۴ اولترا

هر قدر در بخش عمر باتری عملکرد معمولی داشت، در بخش سرعت شارژ و به لطف شارژر ۹۰ واتی آن شما می‌توانید تنها در ۳۴ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسید. این می‌تواند نسبت به عملکرد نزدیک به ۱ ساعت گلکسی اس ۲۴ اولترا بسیار بهتر باشد. با این حال در رقابت با دوستان چینی خودش، عملکرد خاصی محسوب نمی‌شود.

نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟

پیروزی عجیب دوربین شیائومی ۱۴ اولترا بر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/27/%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا