اخبار فناوری

گلکسی زد فلیپ 5 ممکن است از ترفند نمایشگر پوششی نسل اول Galaxy Z Flip استفاده کند

پس از شایعات و افشاگری‌های فراوان، به‌نظر نمی‌رسد طراحی نهایی نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 5 دیگر موردتردید باشد. نمایشگر کاور گوشی تاشو آینده سامسونگ با فرم پوشه‌ای شکل خود، تقریباً تمام قسمت نیمه بالایی پنل پشتی به‌غیر از بخش مربوط به لنزهای دوربین را اشغال می‌کند. بااین‌حال، گمانه‌زنی‌ها پیرامون نحوه قرارگیری این نمایشگر طوری‌که طراحی زیبا و یکدستی را ارائه دهد، فراوان است. پیش از این، یک شایعه ادعا می‌کرد که نیمه بالایی این گوشی برای مطابقت بیشتر با نمایشگر کاور، تماماً به رنگ مشکی خواهد بود. شایعه جدیدتر که به‌تازگی منتشر شده است اما، ادعا می‌کند که این بخش ترفند نمایشگر پوششی نسل اول Galaxy Z Flip را به‌عاریت گرفته و با رنگ‌بندی مطابق با بدنه گوشی ارائه خواهد شد.

نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 5

یک شایعه جدید ازطریق chunvn8888، ممکن است احتمالات قبلی پیرامون طراحی یکدست مشکی نیمه بالای پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ را رد کند.

بیشتر افشاگری‌ها و شایعات نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 5 روی یک پس‌زمینه مشکی شبیه به صفحه‌نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 3/4 نصب می‌شود، با این تفاوت که اکنون آن پنل مشکی تقریباً تمام بخش نیمه بالایی Z Flip 5 را پوشش می‌دهد. بنابراین، صرف‌نظر از اینکه بقیه گوشی چه رنگی است، اطراف صفحه‌نمایش همیشه سیاه خواهد بود که به پنهان کردن نمایشگر کاور درهنگام خاموش بودن آن کمک می‌کند.

از سوی دیگر، شایعه جدید متفاوت از قبلی بوده و بیان می‌کند که صفحه‌نمایش کاور گلکسی Z Flip 5 ممکن است درواقع ایده‌هایی از Z Flip اصلی به‌جای Z Flip 3 و Flip 4 را به‌عاریت گرفته باشد.

نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 5

نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 5

طبق این شایعه، گلکسی زد فلیپ 5 قاب پشتی یکدست مشکی نخواهد داشت مگر اینکه رنگ خود گوشی مشکی باشد. درعوض برای سایر گزینه‌های رنگی، قاب نمایشگر رنگ متفاوتی خواهند داشت که با خاموش شدن صفحه کاور، با رنگ اصلی گوشی مطابقت دارد.

یا به‌عبارت‌دیگر، نمایشگر خارجی Z Flip 5 بیشتر شبیه به صفحه‌نمایش کوچک 1.1 اینچی گلکسی Z Flip اصلی خواهد بود.

اینکه Galaxy Z Flip 5 دقیقاً چه جنبه طراحی را اعمال خواهد کرد، هنوز کاملاً مشخص نیست. اما این یک برداشت جالب از طراحی گوشی است. سامسونگ قبلاً این نوع تطبیق رنگ نمایشگر را انجام داده است، بنابراین تصور اینکه این شرکت ممکن است دوباره این ایده را استفاده کند، چندان دور از ذهن نیست.

سامسونگ ممکن است گلکسی زد فلیپ 5 را در اواخر تیرماه به‌جای مردادماه معرفی کند، بنابراین ممکن است زودتر از این مدت اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی فاش شود.

نظر شما درباره نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 5 با طراحی به‌سبک نسل اول خود چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/06/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا