اخبار فناوری

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف از راه می‌رسد؟

هفته گذشته بود که گوشی های هوشمند Realme 12 Pro در کشور هند معرفی شدند. این برند ادعا کرد که سری ریلمی ۱۲ پرو در طول دوره «دسترسی زودهنگام» توانسته رکورد فروش را در بخش قیمتی بالای ۳۰,۰۰۰ روپیه (۳۶۰ دلار) بشکند. قرار است که این تلفن های هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی برای عرضه در بازار چین رونمایی شوند. هم اکنون فرانسیس وانگ، مدیرعامل ریلمی اروپا، تصویر ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف را به اشتراک گذاشته است.

احتمالا ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

مدیر عامل ریلمی اروپا به صراحت نام این گوشی را فاش نمی‌کند. اما به نظر می‌رسد که تصویر منتشر شده، مربوط به ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف است. این دستگاه دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکل است که نوار طلایی رنگی در اطراف آن دیده می‌شود. درون این ماژول، سه سنسور از جمله یک دوربین پریسکوپی دیده می‌شود. محل قرارگیری دوربین ها، مانند Realme 12 Pro Plus است‌.

تصویر Realme 12 Pro Plus Transparent

در تصویر ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف، می‌توان اجزای داخلی این گوشی را در زیر ماژول دوربین و اطراف آن مشاهده کرد. ممکن است ریلمی تصمیم بگیرد این دستگاه را در تعداد محدودی عرضه کند. انتظار می‌رود که این محصول در بازار چین معرفی شود. زیرا که زمان رونمایی سری Realme 12 در کشور چین نیز در همین ماه است.

مطابق با گزارش Gizmochina، ریلمی ۱۲ پرو پلاس در دو رنگ برای عرضه در بازار هند معرفی شده است. از مشخصات اصلی این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. این گوشی هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Snapdragon 7s Gen 2 تأمین می‌کند. باتری Realme 12 Pro Plus ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۷ واتی شارژ می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین پریسکوپی نیز یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اولتراواید این گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین تله فوتو پریسکوپی و اسنپدراگون 7s نسل ۲ معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا Realme 12 Pro Plus با قاب شفاف برای شما جذاب است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/07/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:23:13

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا