اخبار فناوری

در نسخه جهانی OnePlus 11 خبری از شارژ سریع 100 واتی نخواهد بود!

در ابتدای سال جاری وان پلاس 11 در چین معرفی شد. این شرکت رویدادی (7 تا 18 فوریه) در هند برگزار خواهد کرد که در آن نسخه جهانی OnePlus 11 رونمایی خواهد شد. اکنون، افشاکننده اسنوپی تک رندرهایی از نسخه جهانی OnePlus 11 را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، یک فروشنده تصویری را منتشر کرده است که مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش می کند. با مایفون مگ در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تفاوت های نسخه جهانی و نسخه چینی OnePlus 11 صحبت کنیم.

نسخه جهانی OnePlus 11 فقط از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند

همانطور که قبلا ذکر شد، مشخصات اصلی نسخه جهانی OnePlus 11 فاش شده است. به طور کلی، نسخه جهانی و چینی این دستگاه دارای مشخصات یکسانی خواهند بود. اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. بر اساس اطلاعات جدید، قابلیت شارژ سریع نسخه جهانی این گوشی هوشمند کندتر از نسخه چینی خواهد بود. OnePlus 11 5G موجود در چین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند اسناد بازاریابی فاش شده نشان می دهد که نسخه جهانی این گوشی هوشمند تنها از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.این دو گوشی هوشمند (نسخه چینی و جهانی OnePlus 11) به نسخه سیزدهم اندروید مجهز هستند. اما نسخه چینی دارای رابط کاربری ColorOS 13 است. و نسخه جهانی OxygenOS 13 UI برای کاربران آن در دسترس خواهد بود.

رندر نسخه جهانی OnePlus 11

اسناد فاش شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی، حداکثر 16 گیگابایت رم، دکمه وحشت فیزیکی و ماژول دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. این دستگاه از طریق تراشه قدرت پردازشی خاص خود را دارد اسنپدراگون 8 نسل 2 آوردن. مانند گیزموچینا در آخرین گزارش خود اشاره کرده است که نسخه جهانی و چینی OnePlus 11 در سایر قسمت ها به جز نرم افزار و شارژ سریع دارای مشخصات یکسان خواهد بود.

فروش اولیه OnePlus 11 از Xiaomi 13 و Vivo X90 پیشی گرفت.

قیمت نسخه جهانی OnePlus 11 چقدر خواهد بود؟

همانطور که قبلا ذکر شد، انتظار می رود مدل پایه دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. گران ترین نسخه این گوشی هوشمند نیز به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. OnePlus 11 در هند با قیمت 59999 روپیه (تقریباً معادل 737 دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گوشی های OnePlus برای شما جذاب هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا