اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ سرانجام با تغییرات موردانتظار کاربران ارائه خواهد شد

گوشی‌های تاشو سامسونگ از قابل‌اعتمادترین دستگاه‌ها در این بخش هستند. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که آن‌ها بهترین مشخصات یا عملکرد را دارند. برخی از کاربران، از نسبت‌تصویر باریک در گوشی‌های سری گلکسی زد فولد خوششان نمی‌آید و سال‌هاست که از سامسونگ می‌خواهند تا نمایشگر کاور را کمی پهن‌تر کند. حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره این تغییر را با گلکسی زد فولد 6 به‌ارمغان خواهد آورد.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ نسبت ابعاد نمایشگر کاور و نمایشگر داخلی را با Galaxy Z Fold 6 تغییر خواهد داد. ظاهراً این دستگاه با کد Q6 شناخته می‌شود و نسبت‌تصویر متفاوتی برای پنل‌های نمایشگر خود دارد. درحالی‌که سامسونگ چندین طرح مفهومی را آزمایش کرده است، به‌نظر می‌رسد که این شرکت با طرحی با نسبت‌تصویر متفاوت از Galaxy Z Fold 5 پیش رفته است.

ظاهراً طراحی گلکسی زد فولد 6 با طراحی سری گلکسی اس 25 مطابقت دارد. علاوه‌بر این، گلکسی زد فولد 6 مانند اکثر گوشی‌های تاشو چینی، ظاهراً طراحی سبک‌تری نسبت‌به مدل‌های قبلی خود دارد و درعین‌حال چین‌خوردگی روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد. با گلکسی زد فولد 5، سامسونگ قبلاً لولای مستحکمی را معرفی کرده است که هنگام بسته شدن گوشی، هیچ فاصله‌ای بین دو نیمه گوشی باقی نمی‌گذارد. حالا سامسونگ فقط باید گوشی را نازک‌تر و سبک‌تر کند و صفحه‌نمایش کاور وسیع‌تری را ارائه کند تا با یک دستگاه ایده‌آل ازنظر طراحی روبه‌رو باشیم.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

همچنین شایعه شده است که گلکسی زد فلیپ 6 نیز دارای حاشیه‌های نازک‌تر و نمایشگر کاور بزرگ‌تر در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5 است. گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 احتمالاً هفت ماه آینده معرفی خواهند شد و از تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برند که قدرت آن‌ها را تضمین می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات و تغییر طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/08/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-6-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا