اخبار فناوری

رندر Oppo Find N2 Flip در رنگ سفید منتشر شد

به نظر می رسد یکی از بهترین گوشی های کوچک تاشو قرار است توسط برند چینی Oppo معرفی شود. امروز رندر گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip در رنگ سفید منتشر شده و طراحی بسیار جذابی دارد.

رندر گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip

شایعات گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip در حال انتشار است. اگر نمی‌دانستید، انتظار داریم این گوشی تاشو در کنار Oppo Find N2 در Inno Day 2022 امسال در اواخر این ماه رونمایی شود.

Oppo Find N2 Flip چند روز پیش آن را در یک ویدیوی کوتاه با قاب محافظ عریض و ضخیم دیدیم تا تشخیص داده نشود. اکنون، به لطف رندر فاش شده در Weibo، می‌توانیم نگاه بهتری به طراحی شیک گوشی داشته باشیم.

گوشی تاشو OPPO

گوشی تاشو OPPO

ما بر اساس شایعات انتظار داریم Oppo Find N2 Flip برای دوربین 32 مگاپیکسلی داخل آن از یک صفحه نمایش تاشو 6.8 اینچی با صفحه نمایش سوراخ دار استفاده می کند. یک صفحه نمایش خارجی بزرگ 3.26 اینچی در قاب بیرونی دستگاه دیده می شود که تقریبا سمت راست را می پوشاند و در کنار آن 2 دوربین با فریم های بزرگ مجزا قرار گرفته اند. طراحی فلش خاص Oppo را نیز می توانید در اینجا مشاهده کنید.

اگر به نظر شما صفحه نمایش خارجی 3.26 اینچی کوچک است، باید یادآوری کنم که نسل اول آیفون صفحه نمایش 3.5 اینچی داشت!

همچنین، اگر طراحی دوربین پشتی برای شما کمی عجیب به نظر می رسد، می توان گفت که Find N2 Flip انتظار می رود دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض باشد.

شایعات همچنین از تراشه مدیاتک استفاده می کنند سایز 9000 بیشتر آن ها این کار را ممکن می دانند اما هنوز به ترکیب حافظه داخلی و رم اشاره ای نکرده اند. این گوشی احتمالا با یک باتری نسبتا بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی عرضه خواهد شد که حتی از سایر مدل های مشابه نیز جذاب تر است.

شایعات همچنین ادعا می کنند که این گوشی در نهایت در خارج از چین فروخته خواهد شد که شنیدن آن هیجان انگیز است. نظر شما در مورد طراحی احتمالی Oppo Find N2 Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا