اخبار فناوری

ثبت همزمان 3 اثر انگشت در صفحه نمایش OLED سامسونگ در سال 2025 یک ارتقاء امنیتی بزرگ خواهد بود.

امنیت این موضوعی است که همیشه همه گونه های زنده را مورد توجه قرار داده است و حتی در دنیای فناوری از اهمیت بیشتری برخوردار است. به نظر می رسد گرفتن 3 اثر انگشت به طور همزمان بر روی صفحه نمایش OLED سامسونگ در سال 2025 یک ارتقاء امنیتی بزرگ خواهد بود. سامسونگ در حال توسعه این ایده به عنوان تشخیص همه کاره است.

ثبت 3 اثر انگشت به طور همزمان در صفحه نمایش OLED سامسونگ

گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی راهی برای ایمن تر کردن حسگر اثر انگشت است. یکی از پیشرفت هایی که این شرکت به دنبال آن است، استفاده از یک اسکنر اثر انگشت بزرگتر با قابلیت اسکن چندین انگشت به طور همزمان است.

ISORG فرانسه، یک شرکت تولید کننده حسگر اثر انگشت برای گوشی های هوشمند است. مدیرعامل این شرکت، دیتر می، اخیراً در مصاحبه ای گفته است که سامسونگ ممکن است به زودی این فناوری را برای نمایشگرهای OLED خود عرضه کند.

سامسونگ قبلاً این فناوری را که با نام سنجش همه کاره شناخته می شود در پنل ها معرفی کرده است OLED 2.0 ارائه خواهد شد. استفاده همزمان از سه اثر انگشت برای تایید هویت یک کاربر گوشی هوشمند می تواند این معادل 2.5 x 10^9 یا 2.5 میلیارد برابر امن تر از استفاده از اثر انگشت است. ایده این است که پنل نمایشگر جدید امکان استفاده از کل صفحه را برای اسکن سه انگشت به طور همزمان فراهم می کند.

مدیرعامل ISORG می گوید انتظار دارد سامسونگ تا سال 2025 پنل های OLED 2.0 را عرضه کند. او در مصاحبه ای با OLED-inc گفت که انتظار نداشت اپل وارد اسکن اثر انگشت چندگانه شود زیرا مدل های جدید آیفون به Face ID متکی هستند.

در نتیجه، سامسونگ نه تنها باید اولین سازنده گوشی باشد که اسکن اثر انگشت چندگانه را ارائه می‌کند، بلکه باید پیشرو صنعت گوشی‌های هوشمند در حسگرهای همه کاره باشد.

البته در حال حاضر کارشناسان و صنعت به توافق رسیده اند که استفاده از حسگر اثر انگشت برای موارد بسیار حساس مانند پرداخت های مالی کاملاً کافی است.

به نظر شما اولین گوشی با حسگر اثر انگشت چه بود؟ 5S آیفون؟ نه متاسفم، نه آن چیزی که شما فکر می کردید. در واقع Geshi Pantech GI100 اولین استفاده از این روش بیومتریک را در سال 2004 معرفی کرد.

خوب، اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی و حسگر اثر انگشت چطور؟ حتما آیفون 5s هست، درسته؟ جواب منفی! این نام مستعار موتورولا ATRIX 4G (از سال 2011) است.

اپل شرکت بیومتریک AuthenTec را در سال 2012 به قیمت 356 میلیون دلار خریداری کرد. یک سال بعد، iPhone 5s به اولین آیفون با تاچ آیدی تبدیل شد و اکنون به نظر می رسد سامسونگ اولین شرکتی است که اسکن اثر انگشت چندگانه AIO را ارائه می دهد که امنیت داده های گوشی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید باید چندین اثر انگشت را همزمان اسکن کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا