اخبار فناوری

سرعت شارژ سری گلکسی S24 در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد

سامسونگ معمولاً در بخش سرعت شارژ، محافظه کارانه عمل می‌کند. گوشی های بالارده و پرچمدار این غول فناوری کره ای حداکثر از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. هم اکنون، سرعت شارژ سری گلکسی S24 در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی S24 Ultra همانند نسل قبل از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند

پرچمداران آینده سامسونگ در میان داده های گواهینامه 3C چین مشاهده شدند. لیست گواهی مذکور نشان می‌دهد که سرعت شارژ سری گلکسی S24 هیچ تفاوتی با نسل قبل نخواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا و اس ۲۴ پلاس همانند نسل قبل از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. پیش از این، گزارش هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد Galaxy S24 Ultra از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اس ۲۴ استاندارد نیز قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را (همانند نسل قبل) حفظ کرده است. لیست گواهی 3C تأیید می‌کند که پرچمداران آینده سامسونگ بدون شارژر درون جعبه راهی بازار خواهند شد. البته این موضوع با توجه به آنکه چند سالی است که گوشی های پرچمدار گلکسی بدون آداپتور درون باکس عرضه می‌شوند، چندان تعجب آور نیست.

داده های 3C

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سرعت شارژ به جز وات بالا، به موارد دیگری نیز بستگی دارد. اما با این وجود، حفظ وات بالا یک عنصر کلیدی است. به طور کلی عملکرد سامسونگ در این زمینه (با گوشی های Galaxy S Ultra) خوب بوده است. برای مثال، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۳ اولترا در کمتر از یک ساعت فول شارژ می‌شود. اما واضح است که استفاده از شارژر ۲۵ واتی در دنیای امروز بسیار کند به نظر می‌رسد. گلکسی اس ۲۳ با شارژر ۲۵ واتی خود، حدود ۸۰ دقیقه طول می‌کشد تا فول شارژ شود. این گوشی از باتری کوچک ۳,۹۰۰ میلی آمپری بهره مند است. بنابراین اگر سرعت شارژ برای شما مهم است و می‌خواهید گوشی گلکسی شما در کمتر از یک ساعت فول شارژ شود، بهتر است از خرید نسخه استاندارد سری Galaxy S24 اجتناب کنید.

گلکسی S24 Ultra به طور جهانی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/16/%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا