اخبار فناوری

رندر و قیمت سری شیائومی 13T فاش شد

شیائومی رسماً تأیید کرده که گوشی های هوشمند سری 13T در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) و در برلین معرفی خواهند شد. این سری از دو نسخه استاندارد و پرو تشکیل شده و جانشین گوشی های Xiaomi 12T خواهد شد. هم اکنون، رندر های جدید سری شیائومی 13T به همراه قیمت آن به بیرون درز کرده است.

رندر های رسمی سری شیائومی 13T فاش شده است

رندر های رسمی و قیمت سری شیائومی 13T فاش شده است. در گذشته، گزارش Dealabs.com مشخصات این گوشی ها و گزارش MySmartPrice، رندر های Xiaomi 13T Pro را فاش کرده بود.

گفته می‌شود که این تلفن های هوشمند در سه رنگ عرضه خواهند شد. Xiaomi 13T و 13T Pro مشخصات مشترک زیادی دارند. این سری دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل خواهند بود. نمایشگر این دو دستگاه حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

Xiaomi 13T

Xiaomi 13T

سه لنز دوربین در قاب پشتی هر دو عضو سری شیائومی ۱۳ تی دیده می‌شود. دوربین اصلی این دو دستگاه به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX707 سونی مجهز شده است. دوربین های تله فوتو و اولترا واید نیز به ترتیب وضوح ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. دوربین سلفی این سری، به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

این دستگاه ها دارای لرزشگیر اپتیکال و فیلتر های لایکا هستند. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 13T را تأمین خواهد کرد. برای Xiaomi 13T Pro نیز تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در نظر گرفته شده است. هر دو گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده اما سرعت شارژ متفاوتی دارند. نسخه استاندارد از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و نسخه پرو با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی راهی بازار می‌شود.

شیائومی ۱۳ تی

شیائومی ۱۳ تی

سری Xiaomi 13T به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردارند. احتمالا شیائومی ۴ سال آپدیت سیستم عامل و ۵ سال به‌روزرسانی وصله های امنیتی را برای این تلفن های هوشمند عرضه خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های این سری می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلوتوث ۵.۳، NFC، درگاه USB type-C، فرستنده مادون قرمز و GPS دو فرکانسه اشاره کرد. این گوشی های هوشمند آینده شیائومی از استاندارد IP68 برخوردار خواهند بود.

Xiaomi 13T Pro

Xiaomi 13T Pro

شیائومی ۱۳ تی پرو

قیمت شیائومی ۱۳ تی و ۱۳ تی پرو

مطابق با گزارش Appuals، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ۱۳ تی قیمتی معادل ۶۹۹ یورو دارد. شیائومی ۱۳ تی پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13T رسماً مشخص شد: ۴ مهر ماه

با توجه به رندر و قیمت فاش شده، نظر شما درباره سری شیائومی 13T چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/12/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-13t-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا