اخبار فناوری

رندر و قیمت آنر X6a فاش شد: نسخه ۶ گیگابایت رم معادل ۱۷۰ یورو

آنر در سال جاری میلادی چندین گوشی از سری X را معرفی کرده است. برای مثال، Honor X7a و X9a در ابتدای سال میلادی روانه بازار شدند. آنر X7a یک تلفن هوشمند 4G است. آنر X9a اما از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. هر دو این تلفن های هوشمند در ژانویه ۲۰۲۳ عرضه شده اند. هم اکنون، رندر ها و قیمت آنر X6a فاش شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر آنر X6a جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

آنر X8a در ماه فوریه و می، در دو مدل 4G و 5G معرفی شد. می‌دانیم که گوشی هوشمند X6a، محصول میان رده آینده آنر خواهد بود. این دستگاه به تازگی با شماره مدل WDY-LX2  در میان داده های گواهینامه TDRA کشور امارات مشاهده شده است. این گواهی، اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. امروز اما رندر ها و قیمت اروپایی آنر X6a به بیرون درز کرده است. Honor X6a به زودی در اروپا عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های سبز و مشکی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Honor X6a

در قسمت جلویی این تلفن هوشمند آینده آنر یک نمایشگر LCD با ناچ V شکل، برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. دو لنز دوربین (یکی مربوط به دوربین اصلی و دیگری از نوع ماکرو یا تشخیص عمق خواهد بود) در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. فلاش LED کوچکی نیز درون ماژول دوربین این دستگاه دیده می‌شود. فریم این تلفن هوشمند به طور فلت طراحی شده است. سنسور اثر انگشت و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست فریم قرار گرفته اند.

قیمت Honor X6a

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Honor X6a با قیمت ۱۶۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد. متاسفانه مشخصات دقیقی در مورد این گوشی نداریم. اما متوجه شده ایم که این تلفن هوشمند آینده آنر، شباهت زیادی به Honor Play 40 5G دارد. این دستگاه به تازگی در کشور چین معرفی شده است. البته ماژول دوربین این دو تلفن هوشمند کاملا متفاوت طراحی شده اند. ماژول دوربین Honor X6a طراحی مربعی شکلی داشته اما طراحی ماژول دوربین Honor Play 40 5G مستطیلی شکل است‌. با وجود شباهت هایی میان این دو گوشی، اما هنوز مطمئن نیستیم که آن ها دارای مشخصات مشابهی نیز خواهند بود یا خیر.

Honor X6a

مشخصات Honor Play 40 5G

با توجه به آنکه ممکن است آنر X6a نسخه متفاوتی از آنر پلی ۴۰ 5G باشد، نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند خواهیم انداخت. Honor Play 40 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی TFT LCD با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۱۲ پیکسل است. نمایشگر این تلفن هوشمند، رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند آنر وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین تشخیص عمق آن نیز دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است.

آنر X6a در میان داده های گواهینامه TDRA مشاهده شد

مطابق با منبع این گزارش، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای Honor Play 40 5G در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۲۰۰ میلی آمپری دارد. متاسفانه در این گوشی هوشمند خبری از فناوری شارژ سریع نیست. این دستگاه از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره Honor X6a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/11/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-x6a-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DB%B6-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا