اخبار فناوری

رندر های HD ردمی کی ۶۰ اولترا با کاور پشتی آن فاش شد

رندر های HD ردمی کی ۶۰ اولترا به همراه کاور پشتی آن منتشر شده است. هفته گذشته نیز گزارشی منتشر شد که جزئیات رم، فضای ذخیره سازی و رنگ بندی این تلفن هوشمند را فاش می‌کرد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش جدید بپردازیم.

رندر های HD ردمی کی ۶۰ اولترا شایعات پیشین را تأیید می‌کند

طراحی قاب پشتی Redmi K60 Ultra مطابق با شایعات و رندر های منتشر شده در گذشته است. یک ماژول دوربین مربعی شکل در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچک به همراه فلاش LED دو رنگ، درون این ماژول قرار دارد. لوگو برند Redmi در سمت چپ پشت این تلفن هوشمند به طور عمودی قرار گرفته است. صفحه نمایش Redmi K60 Ultra حاشیه های کمی داشته و دوربین سلفی آن درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می شود.

Redmi K60 Ultra

شایعات حاکی از آن است که Redmi K60 Ultra دارای صفحه نمایش OLED ۶.۷ اینچی با وضوح 1.5K و رفرش ریت بالای ۱۴۴ هرتزی است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود. احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. نسخه پایه دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 بوده و نسخه دیگر از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ تا ۵,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Redmi K60 Ultra

همان طور که Gizmochina اشاره میکند، این تلفن هوشمند در رنگ های مشکی براق و فیروزه ای قابل تهیه خواهد بود. البته توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور در حد حدس و گمان بوده و ممکن است با اطلاعات واقعی تفاوت داشته باشد.

رندر ردمی K60 Ultra جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند

نظر شما درباره گوشی موبایل ردمی کی ۶۰ اولترا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/11/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-hd-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C-%DB%B6%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا