اخبار فناوری

آیفون 13 اپل پرفروش ترین گوشی در سه ماهه چهارم سال 2022 در هند شد.

اپل آیفون 13 در سه ماهه چهارم سال 2022، این گوشی به محبوب ترین گوشی در بازار هند تبدیل شد. پرچمدار 2021 این غول فناوری آمریکایی پرفروش ترین گوشی هوشمند در هند در این مدت بوده است. این خبر توسط Counterpoint Research منتشر شده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

آیفون 13 با قیمتی کمتر از 610 دلار در هند به فروش می رسد

موسسه تحقیقاتی Counterpoint ادعا می کند که آیفون 13 اپل پرفروش ترین گوشی هوشمند در بازار هند در سه ماهه چهارم سال 2022 بوده است. در سه ماهه چهارم سال 2022، آیفون 13 به لطف تبلیغات جذاب یکی از بهترین گزینه ها برای خریداران هندی بوده است. از اکتبر تا دسامبر، بازار هند شاهد این جشنواره های دوسا و دیوالی بوده است. پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک مانند آمازون، فلیپ کارت، کروما و دیگران تخفیف های زیادی را بر روی محصولات مختلف مانند گوشی های هوشمند ارائه می کردند. این تخفیف ها کاربران را به خرید ترغیب می کند.

پرفروش ترین گوشی ها در بازار هند

در همین حال، آیفون 13 در بازار هند بسیار محبوب شده است، به طوری که مدل پایه آیفون 2021 به تنهایی 4 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ گلکسی M13سامسونگ گلکسی A04sRealme C35 و Redmi A1 آنها همچنین توانستند 3 درصد از سهم فروش بازار هند را به خود اختصاص دهند. جالب اینجاست که در ادامه لیست، حتی یک مدل آیفون اپل را هم نمی بینید. آیفون 13 با قیمت کمتر از 50000 روپیه (حدود 610 دلار آمریکا) در Flipkart و Croma در دسترس است. این امر باعث شده تا خریداران به خرید این گوشی هوشمند تشویق شوند.

آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2022; اپل همیشه در صدر است

مانند گیزموچینا در آخرین گزارش خود، پنج گوشی پرفروش دیگر شامل Realme C11، Oppo A54، Samsung Galaxy M12، Redmi Note 10s و Redmi 9A هستند. قابل ذکر است که قیمت تمام این گوشی های هوشمند کمتر از 15000 روپیه (183 دلار) است.

نظر شما چیه؟ دلیل واقعی فروش بالای آیفون 13 در هند چه بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا