اخبار فناوری

گلکسی زد فلیپ 5 به پنل پشتی مشکی در نیمه بالای خود مجهز خواهد شد

کمتر از یک هفته گذشته، رندرهای CAD گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد و اولین نگاه ما به طراحی گوشی تاشوی جدید سامسونگ را نشان داد. این رندرها همچنین با شایعاتی که تاکنون در مورد دستگاه شنیده بودیم، مطابقت داشت. واضح است که بیشترین تغییری که در این گوشی ایجاد می‌شود، نمایشگر کاور بزرگتر آن است. بااین‌حال، ظاهر پوشه‌مانند نمایشگر کاور تاکنون برای طرفداران چندان دل‌انگیز نبوده که قابل‌درک است، اما این رندرها یک نکته مهم در طراحی گوشی تاشو آینده را درنظر نمی‌گیرند. چنانچه گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ 5 درحقیقت از پنل پشتی تماماً مشکی در نیمه بالای خود به‌منظور یکپارچگی بیشتر با نمایشگر کاور دستگاه بهره می‌برد.

پنل پشتی مشکی گلکسی زد فلیپ 5

در Z Flip 5، سامسونگ باید یک نمایشگر پوششی بزرگتر داشته باشد و همچنین مطمئن شود که فضای کافی برای ترکیب دوربین دوگانه گوشی وجود دارد و احتمالاً این شرکت طراحی پوشه‌مانند را به‌عنوان روشی برای قرار دادن یک صفحه‌نمایش بزرگتر بدون افزایش ابعاد کلی دستگاه انتخاب کرده است.

پنل پشتی مشکی گلکسی زد فلیپ 5

پنل پشتی مشکی گلکسی زد فلیپ 5

هنگامی‌که رندرها برای اولین بار ظاهر شدند، بسیاری از طرفداران در مورد این طراحی جدید خیلی هیجان‌زده نبودند. به‌نظر می‌رسد که این شکل پوشه‌مانند نمایشگر کاور این گوشی همیشه قابل‌مشاهده خواهد بود. اما می‌توان تصور کرد که مانند گلکسی زد فلیپ 4 و فلیپ 3، گلکسی زد فلیپ 5 نیز دارای یک پنل مشکی در نیمه بالایی خود خواهد بود. این کار باعث می‌شود نمایشگر در زمانی که روشن نیست، پنهان شود و به پنهان کردن نمایشگر پوشه‌مانند برای کسانی که از ظاهر آن خوششان نمی‌آید، کمک می‌کند.

البته، تا زمانی که دستگاه واقعی را درحال کار نبینیم، هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا صفحه‌نمایش کاور جدید آزاردهنده خواهد بود یا خیر، اما فکر نمی‌کنیم سامسونگ بدون فکر چنین طراحی را انتخاب کند.

خوشبختانه، همه چیز کمی زودتر از حد انتظار فاش خواهد شد، زیرا عرضه Galaxy Z Flip 5 ممکن است در اواخر تیرماه انجام شود، کمی زودتر از عرضه Galaxy Z Flip 4 در سال گذشته.

نظر شما درباره Galaxy Z Flip 5 با پنل پشتی مشکی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/04/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D9%86%D9%84-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا