اخبار فناوری

گوگل پیکسل 8 با صفحه نمایش کوچکتر 6.16 اینچی ساخت سامسونگ ارائه خواهد شد

گوشی‌های کوچک‌تر در سال‌های اخیر تا حد زیادی از دسته پرچمداران ناپدید شده‌اند، اما به لطف اپل، سامسونگ و ایسوس، هنوز مدل‌های کوچک‌تری پیدا می‌شود. اکنون به نظر می رسد که گوگل علاوه بر مدل های میان رده معمول سری پیکسل A، به دنبال یکی از گوشی های پرچمدار آینده یعنی پیکسل 8 آن را به یک صفحه نمایش کوچکتر 6.16 اینچی مجهز کنید.

صفحه نمایش گوگل پیکسل 8

سال‌هاست که سری پیکسل گوگل نسخه‌های کوچک و بزرگ یک گوشی را ارائه می‌کند. در آن زمان، پیکسل‌های کوچک از بهترین گوشی‌های کوچکی بودند که می‌توانستید بخرید. با این حال، همه چیز با معرفی سری پیکسل 6 تغییر کرد که شاهد معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو استاندارد با صفحه نمایش بزرگتر بودیم. در حالی که مدل استاندارد کوچکتر با صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شد.

سال بعد، زمانی که پیکسل 7 با صفحه نمایش 6.3 اینچی با حاشیه های نازک تر معرفی شد، این کمی بهبود یافت. اما شایعات به پیکسل 8 بسیار کوچکتر اشاره می کنند. پیش از این و به لطف انتشار رندرهای مبتنی بر CAD از این دستگاه، انتظار می رفت پرچمدار آینده گوگل به صفحه نمایشی با ابعاد کمتر از 6.3 اینچ نسل قبلی خود مجهز شود.

صفحه نمایش گوگل پیکسل 8

صفحه نمایش گوگل پیکسل 8

با گفتن آن راس یانگیک تحلیلگر محترم صنعت نمایشگر، پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.16 اینچی خواهد بود. این گوشی خیلی کوچکتر از پیکسل 7 نیست، اما مطمئناً در مقایسه با پیکسل 8 پرو کوچک به نظر می رسد، که یانگ می گوید همان پنل 6.7 اینچی مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. ما فرض می کنیم که این عدد به احتمال زیاد به 6.2 اینچ در برگه های تبلیغاتی و مشخصات دستگاه گرد می شود. یانگ همچنین اشاره می کند که این پنل نمایشگر مشابه مدل های قبلی سامسونگ خواهد بود.

این امر گوشی گوگل را در رقابت تنگاتنگ با رقبای اصلی خود قرار می دهد. سامسونگ گلکسی اس 23 مانند آیفون 14 پرو اپل دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است.

انتظار می‌رود گوگل مطابق با تجربه سال‌های گذشته پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را در ماه اکتبر معرفی کند، و اگر اعلامیه غافلگیرکننده سال گذشته تکرار شود، می‌توانیم پیش‌نمایش آن را در Google I/O ماه آینده ببینیم. همچنین انتظار می‌رود که این رویداد میزبان رونمایی رسمی از Pixel 7a، Pixel Fold و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد تبلت پیکسل باشد.

نظر شما در مورد نمایشگر گوگل پیکسل 8 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا