اخبار فناوری

ناتینگ فون ۲ رسما رونمایی شد

پس از شایعات بسیار بالاخره دومین گوشی برند Nothing رسما رونمایی شد. نام این دستگاه ناتینگ فون ۲ یا آنطور که این شرکت دوست دارد اعلام کند، Nothing Phone (2) است و با همان طراحی متفاوت نسل قبل که این‌بار کمی بهبودیافته، عرضه می‌شود. امسال اما قطعا این دستگاه یک محصول بالارده خواهد بود و دیگر از موقعیت میان‌رده نسل قبل فاصله می‌گیرد.

ناتینگ فون ۲

در نگاه کلی شاید ناتینگ فون ۲ با ناتینگ فون ۱ یکسان به نظر برسند، اما دستگاه جدید دارای لبه‌های گردتر است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز به‌روزرسانی شده و اکنون از 11 نوار LED محزا با 33 منطقه روشنایی LED تشکیل شده است. این LEDهای قاب پشتی موارد استفاده جدیدی را برای اعلان هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می دهد.

می‌توانید برنامه‌های خاصی را به LED بالا سمت چپ برای اعلان‌های Essential Glyph اختصاص دهید که تا زمانی که اعلان را از منوی اعلان پاک نکنید، روشن می‌ماند. همچنین این برند SDK و API رابط Glyph آن را به روی توسعه دهندگان باز می کند، بنابراین ما احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه تری را در ادامه راه خواهیم دید.

برند Nothing تصمیم گرفته تا نمایشگر دومین موبایل خود را با یک پنل ۶.۷۲ اینچی مجهز کند. این نمایشگر رزلوشن +FHD دارد و با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز همراه خواهد بود. خوشبتخاته این پنل از نوع LTPO OLED است که رفرش‌ریت متغییر جذاب‌تری ارائه می‌کند.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲

این دستگاه به تراشه قدرتمندتری از سری ۸ اسنپدراگون کوالکام مجهز شده است. نسل قبلی با تراشه سری ۷ عرضه شد که آن را یک محصول میان‌رده می‌کرد. ناتینگ برای Phone (2) به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تکیه می‌کند.

هر چند این تراشه پرچمدار به‌روز کوالکام نیست اما به عنوان یک نسل عقب‌تر از جدیدترین تراشه موجود می‌تواند انتخاب خوبی باشد، به خصوص برای قیمتی که این دستگاه دارد.

تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه خواهد شد.

دوربین ناتینگ فون ۲

دوربین ناتینگ فون ۲

برای دوربین اصلی این برند تصمیم گرفته ۲ دوربین ارائه کند. هر دو این دوربین‌ها ۵۰ مگاپیکسلی هستند. دوربین دوم با لنز فوق عریض ارائه می‌شود.

دوربین اصلی با حسگر سونی IMX890 همراه است که پشت لنزی دارای OIS و EIS قرار می‌گیرد. حسگر تصویر دوربین فوق عریض از سامسونگ و مدل JN1 تامین شده است.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حالا در سوراخ نمایشگری که به وسط لبه‌ی بالای نمایشگر منتقل شده است، قرار دارد. این دوربین از حسگر سونی IMX615 بهره می‌برد و فیلم‌برداری ۶۰ فریم برثانیه با رزلوشن FHD را ارائه می‌دهد.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲

باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری Nothing Phone (2) از استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپری محصولات اکوسیستم اندروید کمی کمتر است اما شارژر سریع سیمی ۴۵ وات با آن همراه می‌شود. شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات برای آن پیش‌بینی شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری NothingOS 2.0 به صورت پیش فرض در هنگام خرید این دستگاه به شما عرضه می‌شود.

قیمت ناتینگ فون ۲

برند Nothing قصد دارد تا موبایل جدید خود را در ۲ رنگ سفید و خاکستری نسبتا روشن ارائه کند. جنس بدنه شیشه و فریم دستگاه آلومینیومی است.

قیمت‌گذاری ناتینگ فون ۲ مثل اکثر محصولات دیگر، در بازارها مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت آغازین آن برای بازار امریکا به روایتی ۵۹۹ دلار بوده و با هر ارتقا ۱۰۰ دلار به آن افزوده می‌شود.

اما قیمت ناتینگ Phone (2) در هند ارزان‌تر به قرار زیر است:

  1. ۱- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۴۶ دلار
  2. ۲- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۰۶ دلار
  3. ۳- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۶۷ دلار

نظر شما درباره گوشی جدید برند ناتینگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/11/%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B2-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا