اخبار فناوری

مشکل تخلیه باتری و تولید گرمای بیش از حد گوشی های گوگل حل شد

کاربران گوشی های پیکسل بالاخره می‌توانند نفس راحتی بکشند! زیرا گوگل مشکل تخلیه باتری و تولید گرمای بیش از حد گوشی هایش را حل کرده است. این مشکلات پس از به روز رسانی ماه می اپلیکیشن Google ایجاد شدند. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

مشکل تخلیه باتری گوشی های گوگل حل می‌شود

مشکل تخلیه باتری و تولید گرمای بیش از حد گوشی های هوشمند گوگل، مدتی است که گریبانگیر کاربران پیکسل ۶ و پیکسل ۷ شده است. این موضوع باعث ناراحتی و حتی ناامیدی برخی کاربران شده بود. گزارش‌ها به انجمن‌های آنلاین مانند Reddit، انجمن‌های پشتیبانی گوگل و توییتر سرازیر شدند و کاربران زیادی تجربیات خود را از رویارویی با مشکلات مشابه به اشتراک گذاشتند. اگرچه تلفن های هوشمند گوگل به خاطر دوربین های استثنایی خود مشهور هستند؛ اما عمر باتری همیشه یک نقطه ضعف برای آنان بوده است. متاسفانه به روز رسانی اخیری که از سوی گوگل ارائه شد، این مشکل را تشدید کرد. این آپدیت همچنین باعث تولید گرمای بیش از حد گوشی های گوگل نیز شده است. با اینکه کاربران به دنبال راه حل می‌گشتند، اما گوگل پاسخی به آن ها نمی‌داد. احتمالا برخی کاربران حتی از برطرف شدن مشکل نیز اطمینان نداشتند.

پیکسل ۶ و ۶ پرو

یک کاربر Pixel 6 Pro با Engadget تماس گرفت و به گرمای بیش از حد و تخلیه باتری اشاره کرد. این کاربر با مشکوک شدن به برنامه Google، به ویژه آپدیت منتشر شده در ۱۲ می، اسکرین شات هایی را به اشتراک گذاشت که مصرف باتری قابل توجه این برنامه را در پس زمینه نشان می‌داد. حتی بازگشت به نسخه قبلی این اپلیکیشن نیز، نمی‌توانست مشکلات موجود را کاملاً حل کند. برخی کاربران حتی اقدام به ریست فکتوری و نصب مجدد برنامه های خود کردند. اما حتی این کار نیز راه به جایی نبرد! احتمالا بسیاری، نگران آسیب به باتری و CPU دستگاه خود بودند.

Pixel 7

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، کاربرانی که برای کمک به گوگل مراجعه کردند نیز، پشتیبانی مفیدی دریافت نکردند. بازگشت به نسخه‌های قدیمی‌تر اپلیکیشن Google برای بسیاری ناکارآمد بود. اگرچه گوگل از مشکل آگاه بود، اما راه حل یا توضیحی درباره این مشکلات به وجود آمده ارائه نمی‌کرد. خوشبختانه، گوگل اکنون تایید کرده است که راه حلی برای رفع مشکلات تخلیه باتری و گرمای بیش از حد ناشی از تغییرات اخیر اپلیکیشن گوگل در حال اجراست. این اصلاح که در سمت سرور پیاده سازی شده است، نیازی به به روز رسانی برنامه یا سیستم ندارد. این کمپانی به کاربران اطمینان داده مه مشکلات به وجود آمده، فوراً حل می شوند و گوشی های هوشمند آسیب دیده به عملکرد عادی خود باز خواهند گشت.

باگ سری پیکسل ۷ برخی کاربران را شاکی کرد: وجود مشکل در هنگام اسکرول کردن

بسیاری از کاربران گوشی های گوگل، به ویژه کاربران سری Pixel 6 و Pixel 7، متوجه کاهش قابل توجه عمر باتری دستگاه خود شدند. عمر باتری گوشی برخی کاربران حتی به نصف کاهش یافته است. خوشبختانه اما اقدام سریع گوگل، باعث حل مشکل خواهد شد. کاربران گوشی های هوشمند گوگل، می‌توانند پس از رفع مشکل نفس راحتی بکشند. هم اکنون خریداران تلفن های هوشمند پیکسل می‌توانند بدون نگرانی از مشکل تخلیه باتری و تولید گرمای بیش از حد، از گوشی هوشمند خود لذت ببرند.

نظر شما چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از گوشی های هوشمند گوگل را داشته اید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/16/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AA%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا