اخبار فناوری

رندر های جدید گلکسی Buds FE جزئیات طراحی این ایربادز را نشان می‌دهد

می‌دانیم که سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از چند محصول جدید از مجموعه محبوب FE خود (Fan Edition) است. یک ایربادز جدید نیز در راه است. هم اکنون، رندر های جدید گلکسی Buds FE سامسونگ به بیرون درز کرده است.

گلکسی Buds FE از قابلیت ANC برخوردار نخواهد بود

گفته می‌شود که سامسونگ، این غول فناوری کره جنوبی، رندر های گلکسی Buds FE را به طور تصادفی به اشتراک گذاشته است. تصاویر منتشر شده، سری این ایربادز را نیز نشان می‌دهد. پیش از این، دفترچه راهنمای کاربر Galaxy Buds FE فاش شده بود. سری های این هدفون بی سیم آینده سامسونگ از نوع سیلیکونی بوده باعث می‌شود هر ایربادز بهتر در گوش کاربر قرار گیرد. تصویری از کیس Galaxy Buds FE به بیرون درز کرده که نشان دهنده شباهت زیاد با Galaxy Buds 2 است. بدنه بیرونی این کیس سفید رنگ بوده اما درون آن مشکی است. در این ایربادز آینده سامسونگ، لوگو AKG دیده نمی‌شود.

کیس Galaxy Buds FE

هنوز مشخص نیست که این ایربادز دقیقا در چه رنگ هایی راهی بازار خواهد شد. اما انتظار می‌رود که Buds FE با چندین گزینه رنگی (مانند گلکسی بادز های قدیمی تر) به دست کاربران برسد. از آنجایی که این مدل یک نسخه Fan Edition است، می‌توان انتظار داشت که برخی از ویژگی‌های سطح بالا برای کاهش قیمت، نادیده گرفته شود. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که در این محصول، خبری از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) نخواهد بود. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که Galaxy Buds FE از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. این محصول در مجموع دارای چهار میکروفون (دو عدد در هدفون سمت چپ و دو عدد در هدفون راست)، سنسور تشخیص لمس و سری های سیلیکونی خواهد بود.

گلکسی بادز FE سامسونگ برای اولین بار در تصویر زنده فاش شد

نظر شما درباره این ایربادز مقرون به صرفه آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/14/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-buds-fe-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا