اخبار فناوری

آپدیت Samsung Galaxy S20 FE 5G One UI 5.1 رسما در ایران ارائه شد

همانطور که انتظار میرفت به روز رسانی Samsung One UI 5.1 تا چند هفته آینده برای محصولات واجد شرایط این برند عرضه می شود، باید گفت امروز کاملا شگفت زده شدیم. آپدیت UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G به طور رسمی در ایران ارائه شده است و به نظر می رسد انتشار این آپدیت بسیار سریعتر از حد انتظار باشد.

آپدیت UI 5.1 Galaxy S20 FE 5G در ایران

رابط کاربری جدید Samsung One UI 5.1 با این سری عرضه می شود گلکسی اس 23 منتشر شد. این رابط کاربری شامل پیشرفت های زیادی است که تجربه کاربری بهتری را برای گوشی های این برند به ارمغان می آورد.

همانطور که انتظار می رفت، این به روز رسانی باید به پرچمداران پریمیوم نسل قبلی و سپس به سایر دستگاه ها معرفی می شد. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر به چنین مواردی متکی نیست و به‌روزرسانی‌های جدید را در اسرع وقت برای دستگاه‌های واجد شرایط ارائه می‌کند.

همانطور که گفته شد، تمام دستگاه هایی که به روز رسانی One UI 5.0 را دریافت کرده اند، واجد شرایط دریافت One UI 5.1 هستند. اگرچه این ادعا هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

برای Galaxy S20 FE بیایید به سراغ مدل 5G سامسونگ برویم. امروز سه شنبه 4 بهمن 1401 آپدیت جدید رابط کاربری One UI 5.1 این دستگاه به صورت رسمی در ایران ارائه شد.

آپدیت UI 5.1 Galaxy S20 FE 5G در ایران

آپدیت UI 5.1 Galaxy S20 FE 5G در ایران

همانطور که در تصویر بالا می بینید، حجم این آپدیت 1337 مگابایت است شرق. وصله امنیتی این ماه است فوریه 2023 نیز با خود دارد. پس از این به روز رسانی، بسیاری از نرم افزارهای پیش فرض سامسونگ آپدیت خواهند شد.

اگر نوتیفیکیشن آپدیت جدید Galaxy S20 FE 5G OTA به شما ارائه نشده است، می توانید به تنظیمات، به روز رسانی نرم افزار و روی دانلود و نصب کلیک کنید، در دسترس بودن این به روز رسانی برای تلفن همراه خود را کشف کنید. اگر هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید، نگران نباشید. این به‌روزرسانی‌ها به صورت دسته‌ای منتشر می‌شوند و احتمالاً در هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهند گرفت.

One UI 5.1 سامسونگ بر اساس اندروید 13 توسعه یافته است و نسبت به One UI 5.0 که بر اساس همان سیستم عامل گوگل ساخته شده بود، بهبودهایی را به همراه خواهد داشت. می توانید تغییرات کامل این رابط کاربری را در اینجا بخوانید:

لیست تغییرات به‌روزرسانی One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

گلکسی S20 FE 5G دارید؟ آیا این آپدیت را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا