اخبار فناوری

سامسونگ در گلکسی زد فولد 5 از پنل نمایش چینی استفاده نمی کند!

سامسونگ در چند سال گذشته طراحی لولای سری Galaxy Z Fold و Z Flip را تغییر نداده است. این تغییر احتمالا در سال 2023 اتفاق خواهد افتاد. گزارش های اخیر ادعا می کنند که سامسونگ از لولاها را رها کنید این در گوشی های تاشو آینده خود استفاده خواهد شد. همچنین گفته می شود که این غول فناوری پنل های نمایشگر گلکسی زد فولد 5 را خودش تولید خواهد کرد و به شرکت های چینی نمی رسد.

پنل نمایشگر Galaxy Z Fold 5 توسط سامسونگ تولید خواهد شد

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که سامسونگ احتمالاً به سراغ پنل‌های نمایشگر شرکت‌های چینی برای Galaxy Z Fold 5 خواهد رفت. با این حال، منابع دیگر اخیراً ادعا کرده‌اند که این اتفاق نخواهد افتاد. و سامسونگ صفحه نمایش مورد نیاز گلکسی زد فولد 5 را خودش تولید خواهد کرد.

استفاده از لولای قطره ای باعث نازک شدن گوشی می شود. این فناوری همچنین چین و چروک های صفحه نمایش گوشی های هوشمند تاشو را کاهش می دهد. اگر این گفته درست باشد، استفاده از این نوع لولا یکی از بزرگترین تغییرات برای گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ تصمیم گرفته است که از طراحی لولای اشکی برای گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 استفاده کند که اواخر امسال عرضه می‌شوند. شرکت‌های دیگری مانند شیائومی و هواوی قبلاً از طرح‌های مشابهی برای گوشی‌های تاشو خود استفاده کرده‌اند.

البته خبر استفاده از لولای اشکی چندان هم تعجب آور نیست. از آنجایی که سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 را با لولای فوق‌الذکر ارائه کرده بود. Z-fold 4 خواهد داشت. شاید این دلیل نصب نشدن پورت S Pen در Z Fold 5 باشد. احتمالاً این غول فناوری کره ای روی کاهش وزن و ضخامت گوشی های تاشو تمرکز خواهد کرد. این باعث می شود که Galaxy Z Fold 5 برای استفاده روزمره مناسب باشد.

Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4

گوشی های تاشو بعدی سامسونگ گواهی IPX8 را دریافت خواهند کرد

ادعا شده است گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ به استاندارد IPX8 مجهز هستند. اکنون گوشی های تاشو این شرکت دارای گواهی IPX7 هستند. این گواهی نشان می دهد که گوشی شما می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب شیرین دوام بیاورد. IPX8 نشان دهنده دوام در عمق 3 متری (حدود نیم ساعت) است. همانطور که راس یانگ از Digital Chat Station اشاره می کند، سامسونگ صفحه نمایش گوشی های تاشو خود را تولید خواهد کرد. شایعاتی مبنی بر خرید پنل نمایشگر گلکسی Z Fold 5 سامسونگ از تامین کنندگان چینی (مانند BOE) وجود دارد.

گلکسی زد فولد 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور دوربین ISOCELL GN3 معرفی می شود

در نهایت توجه داشته باشید که هیچ یک از موارد فوق به طور رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است. ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ در نیمه دوم سال جاری منتشر شود. نطر شما چی هست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا