اخبار فناوری

حاشیه های نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو بسیار کمتر از قبل خواهد بود

حاشیه های نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو، کمتر از نسل قبل خواهد بود. خیلی کمتر! به جای پرداختن به اعداد و ارقام، وب‌سایت 9to5mac تصمیم گرفته تا تصویر صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را به اشتراک بگذارد. در این گزارش، آیفون های آینده اپل با آیفون های سال قبل نیز مقایسه شده است.

حاشیه های نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو تنها ۱.۵ میلی متر خواهد بود

در سال ۲۰۱۷ بود که اپل، آیفون X را معرفی کرد. و اگرچه طراحی آن برای اکثر افراد غافلگیر کننده نبود، اما حاشیه های بسیار کم آن در سال مذکور، باورنکردنی بود. در چند سال گذشته، اپل طراحی نمایشگر آیفون های خود را اصلاح کرده و اندازه ناچ را کاهش داده است. این شرکت به طور مداوم، حاشیه های نمایشگر را کم می‌کند. سال گذشته نیز، «جزیره پویا» معرفی شد‌. هم اکنون گفته می‌شود که اپل برای آیفون های ۲۰۲۳ خود اقدام به کاهش بیشتر حاشیه های صفحه نمایش خواهد کرد. به جای یک کاهش جزئی، حاشیه ها بیش از ۳۰ درصد کمتر خواهند شد.

حاشیه های نمایشگر iPhone 15 Pro Max

حاشیه های نمایشگر iPhone 15 Pro در مقایسه با نسل قبل

طبق رندر های CAD که توسط 9to5Mac به دست آمد و بعداً از سوی مارک گورمن تأیید شد، نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو دارای حاشیه های ۱.۵ میلی متری است. اپل با به کارگیری فناوری LIPO، خواهد توانست تا حاشیه های صفحه نمایش را به شدت کاهش دهد. در گذشته، این فناوری در طراحی مجدد اپل واچ سری ۷ استفاده شده است. در تصویر زیر می‌توانید صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو را با نسل قبل مقایسه کنید. خود iPhone 14 Pro حاشیه های کمی دارد. این میزان حاشیه اما در نسل آینده کمتر خواهد شد. متاسفانه اما به نظر می‌رسد که «داینامیک آیلند» به همان اندازه باقی خواهد ماند. احتمالا جزیره پویا آیفون های جدید به دلیل کاهش حاشیه نمایشگر، حتی بیشتر به چشم می‌آید.

حاشیه های نمایشگر iPhone 15 Pro

تفاوت اصلی اما آنجایی مشخص می‌شود که سری آیفون ۱۵ پرو را با مدل های قبلی مانند: آیفون X، آیفون XS یا iPhone 11 Pro مقایسه کنیم. تلفن های هوشمند مذکور در زمان خود نیز، بسیار طراحی آینده نگرانه ای داشتند. سری iPhone 15 Pro ارتقاء های قابل توجهی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی های هوشمند اپل از فریم تیتانیومی، درگاه USB type-C و دوربین پریسکوپی (در مدل پرو مکس) برخوردار باشند. البته احتمالا آیفون های جدید، افزایش قیمت نیز خواهند داشت.

تصاویر قاب محافظ آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد: ماژول دوربین بزرگ تر از نسل قبل

نظر شما چیست؟ آیا منتظر معرفی آیفون های جدید اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/05/%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B5-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا